کد خبر : 16100
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
144 views

تفاهم‌نامه تامین منابع مالی در وزارت بهداشت منعقد شد؛

واگذاری پروژه درمانی ۱۱۰۰ تخت‌خوابی آیت‌الله طبرسی ساری به یک شرکت چینی

واگذاری پروژه درمانی ۱۱۰۰ تخت‌خوابی آیت‌الله طبرسی ساری به یک شرکت چینی
در جلسه بررسی استفاده از ظرفیت فاینانس از طریق کشور چین، تفاهم نامه تامین منابع مالی در قالب epcf فی ما بین دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران، اردبیل و کرمان به ارزش بیش از یک میلیارد یورو و شرکت china energy منعقد شد.


به گزارش تیتر شمال؛ در جلسه بررسی استفاده از ظرفیت فاینانس از طریق کشور چین که در محل سالن جلسات مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، با حضور اسدی معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، فرهاد غلامی رئیس دانشگاه  علوم پزشکی مازندران و نمایندگان شرکت china energy  برگزار شد، تفاهم نامه تامین منابع مالی در قالب epcf فی ما بین دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران، اردبیل و کرمان به ارزش بیش از یک میلیارد یورو و شرکت china energy منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد بعد از اخذ مجوزهای قانونی مربوط از دولت‌های طرفین، بسترسازی لازم جهت عقد قرارداد epcf اجرای پروژه‌های مربوطه صورت گیرد.

در این جلسه گزارشی از اجرای مگا پروژه‌های بیمارستانی و وضعیت پروژه‌های سلامت دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران، اردبیل و کرمان ارائه شد و نمایندگان شرکت چینی به معرفی ظرفیت‌های خود و ارائه شرایط تامین مالی از سایناشور پرداختند.

گفتنی است پیش از این و در اردیبهشت ماه امسال، کازوتوشی آیکاوا سفیر ژاپن در ایران  ازبیمارستان ۱۱۰۰  تختخوابی آیت الله طبرسی ماهفروجک ساری بازدید کرده بود.

این مرکز درمانی که در زمینی به مساحت ۱۴.۵هکتار ساخته می‌شود، کلنگ‌زنی ابتدایی آن به سال ۱۳۸۶ برمی‌گردد که در گام نخست ساخت ۳۷۰ تخت بیمارستانی در دستور کار قرار گرفته بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.