کد خبر : 16693
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
120 views

مدیرکل مدیریت بحران مازندران اعلام کرد:

خسارت بارش تگرگ در ۴ شهر مازندران

خسارت بارش تگرگ در ۴ شهر مازندران

به گزارش تیتر شمال؛ با شکل‌گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج تا اواخر شب گذشته در استان شاهد بارندگی (گاهی رگبار شدید) و رعدوبرق، وزش باد شدید، کاهش دما، تگرگ و بارش برف در مناطق کوهستانی بودیم. آبگرفتگی معابر، جاری شدن روانآب، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل ها، رانش زمین و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی،



به گزارش تیتر شمال؛ با شکل‌گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج تا اواخر شب گذشته در استان شاهد بارندگی (گاهی رگبار شدید) و رعدوبرق، وزش باد شدید، کاهش دما، تگرگ و بارش برف در مناطق کوهستانی بودیم.

آبگرفتگی معابر، جاری شدن روانآب، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل ها، رانش زمین و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی، کاهش دید، اختلال در تردد‌های جاده‌ای و خسارت به سازه‌ها، تاسیسات و شکستن درختان از پیامد‌های این سامانه هواشناسی بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: وقوع تگرگ شب گذشته سبب خسارت جزئی به سقف برخی واحد‌های مسکونی در روستا‌های کچب سفلی، مریج محله شهرستان آمل، گل محله سرخرود، بندپی شرقی بابل و زیراب سوادکوه شده است.

حسینعلی محمدی با بیان اینکه کارشناسان برای براورد خسارت در مناطق آسیب دیده مستقر هستند، افزود: این کارشناسان تاکنون خسارت تگرگ به ۴۵ واحد مسکونی در چهار شهرستان مازندران را ثبت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه طوفان دو شب گذشته در استان سبب آسیب به سربندی‌های ۱۸۵ واحد مسکونی در شهرستان‌های نکا، گلوگاه، بهشهر، کیاسر و سوادکوه شده است، گفت: وزش باد شدید همچنین برق هزار جریب و گلوگاه و بخشی از غرب استان را قطع کرد که با تلاش نیرو‌های شرکت توزیع برق این مشکل برطرف شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.