کد خبر : 16001
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
126 views

بارش سیل‌آسا در آمل و بابل چقدر خسارت زد؟

بارش سیل‌آسا در آمل و بابل چقدر خسارت زد؟
مدیرکل مدیریت بحران مازندران به تشریح جزئیات خسارت بارش سیل‌آسا در شهرهای استان پرداخت.


به گزارش تیتر شمال؛ حسینعلی محمدی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بارش باران که از شب گذشته در سراسر استان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد هیچ خسارتی به زیرساخت‌های استان وارد نشده است.

وی با اعلام اینکه بارش سیل‌آسای پاییزی سبب انسداد راه روستای محمدآباد آمل و زرزمه بابل شده است، تصریح کرد: تلاش برای بازگشایی راه این دو روستا کماکان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه بیشترین میزان باران در نوشهر با ۴۸ میلی‌متر گزارش شده است، افزود: باران در برخی شهر‌های استان منجر به آبگرفتگی معابر و بالاآمدن آب رودخانه‌ها شده است.

محمدی گفت: همه راه‌های ارتباطی استان اکنون باز و تردد در آن جریان دارد.

فرماندار بابل نیز گفت: بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌ها در بندپی شرقی بابل ۱۴ روستای این منطقه را درگیر کرد که سبب تخریب یک دهنه پل در این منطقه و قطع راه ارتباطی هفت روستا شده است.

قاسم عزیززاده‌گرجی اظهار کرد: طغیان رودخانه‌ها به زیرساخت‌های جاده‌ها و حوزه‌های کشاورزی نیز خسارت‌هایی وارد کرد که میزان خسارت‌ها در دست بررسی است.

وی گفت: نیرو‌های امدادی، راه و شهرسازی، برق و آب و فاضلاب و نیرو‌های بسیجی در منطقه حضور دارند و در تلاش هستند به سرعت راه ارتباطی روستا‌ها باز شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.