کد خبر : 16720
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
154 views

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد:

تخلیه ۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه از توقیف‌گاه‌های مازندران

تخلیه ۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه از توقیف‌گاه‌های مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: تاکنون بیش از پنج هزار دستگاه موتورسیکلت و خودرو از توقیف گاه‌های مازندران تخلیه شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان امسال، وسایل نقلیه فرسوده تمامی پارکینگ‌های توقیفی استان تعیین تکلیف خواهند شد.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در پنجمین نشست شورای قضایی استان، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج، فرهنگ و تفکری جهادگونه و نتیجه بخش است و همکاران دستگاه قضایی استان باید با تأسی از فرهنگ بسیجی، جهادگونه در راستای خدمات رسانی به مردم شریف استان اهتمام داشته باشند.
وی افزود: اندیشه و تفکر بسیجی باید در تمامی بخش‌های دستگاه قضایی و ادارات تابعه در استان تجلی داشته باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران، خاطرنشان کرد: طی ماه های اخیر، در راستای اقدامات جهادی دستگاه قضایی استان، پرونده های موجود در اجرای احکام و همچنین ماده ۴۷۷، در کمترین زمان ممکن به سرانجام رسیده و تعیین تکلیف شده است.

مقام عالی دستگاه قضا در مازندران با بیان اینکه  تاکنون بیش از پنج هزار دستگاه موتورسیکلت و خودرو از توقیف گاه‌های مازندران تخلیه شده است؛ تصریح کرد:  طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان امسال، وسایل نقلیه فرسوده تمامی پارکینگ‌های توقیفی استان تعیین تکلیف خواهند شد.

حجت الاسلام  اکبری همچنین با اشاره به اهمیت اشتغال‌زایی زندانیان به عنوان یک اقدام تحولی مطلوب، عنوان کرد: در حوزه اشتغال زایی زندانیان اقدامات بسیار خوبی در استان صورت گرفته و در این راستا اعضای شورای قضایی استان باید اداره کل زندان‌ها را در مسیر افزایش میزان اشتغال زایی با استفاده از ظرفیت های موجود یاری کنند.

در ادامه اعضای شورای قضایی و حاضرین به بیان موضوعات مد نظر خود در خصوص موارد مطروحه در جلسه پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.