کد خبر : 19604
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۱۸
120 views

استاندار مازندران تاکید کرد:

فیلم| لزوم بهره‌گیری از روش‌های نوین مالی برای رونق نیروگاه شهیدسلیمی نکا

فیلم| لزوم بهره‌گیری از روش‌های نوین مالی برای رونق نیروگاه شهیدسلیمی نکا
استاندار مازندران گفت: از نظر ابزار و تکنیک شرایط در نیروگاه نکا مطلوب و مساعد است، اما از نظر روش و تاکتیک باید از روش‌های تامین مالی جدید برای رونق مجموعه استفاده کنیم.


به گزارش تیتر شمال؛ یوسف نوری استاندار مازندران بعدازظهر امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه از نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید کرد.

یوسف نوری در حاشیه این بازدید که به مناسبت هفته کارگر صورت گرفته بود در جمع خبرنگاران حاضر اظهار کرد: این بازدید به منظور تنش‌هایی که در تامین برق داریم انجام شد و قطعا با آغاز فصل گرم موضوع تامین برق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

وی افزود: نیروگاه شهید سلیمی نکا، قدمت زیادی دارد و هم اکنون، ظرفیت کامل آن به دلایل مختلف از جمله بحث پس‌رفت آب دریا و کاهش عمق آب دریای خزر و نیز فرسودگی تجهیزات که به دستان کارگران و متخصصان بومی نوسازی شده است، مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: از سویی دیگر، این نیروگاه بدنبال آن است که ظرفیت جدیدی را به این مجموعه اضافه کند که تاکنون بخشی از آن را آماده کرده‌اند و بخشی از ابنیه این پروژه آماده شده است.

مقام عالی دولت در مازندران، تاکید کرد: این دو مورد اساسی را ما باید پیگیری کنیم که تا هم لایروبی حوضچه، سرعت پیدا کند تا این مجموعه به بهره‌برداری برسد.

نوری ادامه داد: نوسازی خود مجموعه نیروگاه اصلی نیز از امور مهمی است که باید با پیگیری، ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد: از نظر دانش فنی، دوستان من بسیار متخصصان خوبی هستند و جای شکر دارد که نیروهایی که در این نیروگاه مشغول به کار هستند از دانش لازم و تجربه کافی برخوردارند و خوشبختانه بستر کار نیز فراهم است.

استاندار مازندران، تصریح کرد: لذا از نظر ابزار و تکنیک شرایط در این نیروگاه مطلوب و مساعد است، اما از نظر روش و تاکتیک باید از روش‌های تامین مالی جدید نیز استفاده کنیم که به صورت پایدار باشد.

مقام عالی دولت در مازندران، متذکر شد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، باید به سمتی حرکت کنیم که میزان مشارکت مردم را  در پروژه‌های این نیروگاه تقویت کنیم.



انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.