کد خبر : 19561
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
114 views

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم:

دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند

دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم گفت: تولید نیاز به زمینه‌سازی دارد و مجلس و دولت زمینه‌ رفع موانع تولید را تسریع کنند.


به گزارش تیتر شمال؛ عبدالوحید فیاضی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» با اشاره به تحقق شعار سال اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر در ارتباط تولید و کار با رویکرد حوزه اقتصادی، شعار سال را تعیین کردند و شعار جهش تولید با مشارکت مردمی تأکید بر شعار سال‌های گذشته و حضور حداکثری مردم است.

وی گفت: برای تعریف کار و جهش تولید با سرمایه دولتی، ارکان دولتی و عناصر دولتی موفق نمی‌شویم بلکه مشارکت مردم در همه حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و … سبب کسب موفقیت خواهد شد.

منتخب مردم شهرستان‌های نور محمودآباد در مجلس دوازدهم افزود: تولید نیاز به زمینه‌سازی دارد و رفع موانع تولید که در سال گذشته بر آن تأکید شد، بسیار مهم و از ضروریات این کار است.

فیاضی تأکید کرد: زمانی که موانع تولید رفع نشود، مردم تمایل به حضور ندارند مانند تولیدات دامی و کشاورزی، واردات نابهنگام محصولات کشاورزی، نبود توسعه برای صادرات محصولات کشاورزی، هزینه‌های گران تولیدات کشاورزی مانند سم، کود و… که از عوامل موانع تولید برای کشاورزان است.

وی بیان‌کرد: اگر موانع تولید در همه حوزه‌های مختلف اقتصادی از پیش پای تولیدکنندگان مانند کشاورزان، صنعتگران دامداران و … برداشته شود، مردم بیشترین مشارکت را در امر تولید خواهند داشت و شعار جهش تولید با حضور حداکثری مردم محقق می‌شود.

منتخب مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه هدف رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی مشارکت مردم است، تأکید کرد: مشارکت و حمایت مردم می‌تواند کشور را در برابر انواع تهدیدها بیمه کند مانند مشارکت مردم در دفاع مقدس و امروز مردم با مشارکت حداکثری در حوزه‌های مختلف اقتصادی می‌توانند نقش تاثیرگذاری را ایفا کنند.

فیاضی با اشاره به نقش دولت و مجلس در رفع موانع تولید اظهار کرد: مجلس در رفع موانع تولید گام‌هایی برداشته اما باید در دستور کار مجلس دوازدهم قرار بگیرد و با قانون‌گذاری مناسب، نظارت بهتر و بیشتر بر قوانین که از قبل بوده و اجرا نشد، مشکلات در دستگاه‌های اجرایی که برخی مواقع سبب کاهش مشارکت مردم و فرار سرمایه‌گذار است با قانون‌گذاری یا نظارت در اجرای قانون که از وظایف مجلس است، سبب رفع موانع تولید شود.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی بلاغ

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.