آیین بهره‌برداری از دستگاه سی اسکن بیمارستان رازی قائم‌شهر

آیین بهره‌برداری از دستگاه سی اسکن بیمارستان رازی قائم‌شهر

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛  پیش از ظهر امروز و در ششمین روز از هفته دولت، با حضور دکتر عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت، آیت الله معلمی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، دکتر رضایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، معاونین و مدیران ستادی دانشگاه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان

برگزاری جلسه بررسی توسعه ایستگاه GIS ۶۳/۲۰ کیلوولت بابلسر به منظور تقویت شبکه برق

برگزاری جلسه بررسی توسعه ایستگاه GIS ۶۳/۲۰ کیلوولت بابلسر به منظور تقویت شبکه برق

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان – در راستای توسعه زیرساخت‌های برق و تقویت پایداری شبکه در شهرستان بابلسر، جلسه‌ای تخصصی به منظور بررسی چالش‌ها و ارائه راهکارهای اجرایی جهت احداث ایستگاه پیشرفته GIS ۶۳/۲۰ کیلوولت این شهرستان برگزار شد. این

افتتاح خوابگاه متاهلین دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران؛ گامی برای جوانی جمعیت

افتتاح خوابگاه متاهلین دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران؛ گامی برای جوانی جمعیت

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ در ششمین روز از هفته دولت، پیش از ظهر امروز با حضور دکتر عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت، دکتر عبدالرضا دیانی مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر محمدصادق رضایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و جمعی از معاونین و مدیران ستادی دانشگاه، نخستین خوابگاه

آغاز عملیات اجرایی ایستگاه ۶۳ کیلوولت چپکرود جویبار با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان

آغاز عملیات اجرایی ایستگاه ۶۳ کیلوولت چپکرود جویبار با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان

    به گزارش پایگاه خبری تیترشمال و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان – آیین آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه ۶۳ کیلوولت منطقه چپکرود شهرستان جویبار، با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان، در مراسمی رسمی و با حضور دکتر موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و

افتتاح نخستین کلینیک جامع اوتیسم دولتی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

افتتاح نخستین کلینیک جامع اوتیسم دولتی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

      مجتبی قربانی به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛  صبح امروز و در ششمین روز از هفته دولت، کلینیک تخصصی اوتیسم بیمارستان زارع ساری با حضور دکتر عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت، دکتر علی بابایی‌کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، دکتر محمدصادق رضایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با همراهی جمعی

بانک رفاه یاری‌رسان سلامت شد

بانک رفاه یاری‌رسان سلامت شد

    به گزارش پایگاه خبری تیترشمال و به نقل از چامه شمال – با هدف حمایت از کارکنان حوزه سلامت و ارائه تسهیلات و خدمات بانکی مناسب، تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و دانشگاه علوم پزشکی مازندران به امضا رسید. این تفاهم‌نامه طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران،  معاون توسعه، مدیریت

آغاز عملیات اجرایی ایستگاه ۶۳/۲۰ کیلوولت رامیان با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان

آغاز عملیات اجرایی ایستگاه ۶۳/۲۰ کیلوولت رامیان با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال ؛ روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان از برگزاری آیین آغاز عملیات اجرایی ایستگاه ۶۳/۲۰ کیلوولت شهرستان رامیان با ظرفیت ۱۰۰ مگاولت‌آمپر و ساخت خط انتقال ۶۳ کیلوولت به طول ۱۰ کیلومتر در روز جمعه ۷ شهریور ۱۴۰۴ خبر داد. این مراسم با حضور دکتر نوری

آغاز عملیات اجرایی اصلاح شبکه آبرسانی بابلسر با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار

آغاز عملیات اجرایی اصلاح شبکه آبرسانی بابلسر با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران – عملیات اجرایی اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان بابلسر به طول ۵ هزار متر و استانداردسازی ۴۰۰ فقره انشعاب فرسوده با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال در ششمین روز از هفته دولت آغاز شد. این مراسم با حضور

کاهش موالید و پیری جمعیت؛ چالش جدی مازندران

کاهش موالید و پیری جمعیت؛ چالش جدی مازندران

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ دکتر محمدصادق رضایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نشست‌ استاندار مازندران با نمایندگان تشکل ها و جامعه کارگری و بازنشستگان استان که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های جامعه کارگری و با اظهار خرسندی از حضور در این جمع ارزشمند، اظهار

بهره برداری از ۱۲ پروژه آبرسانی در شهرستان ساری

بهره برداری از ۱۲ پروژه آبرسانی در شهرستان ساری

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران – در پنجمین روز از هفته دولت، ۱۲ پروژه آبرسانی با صرف ۲۰۱۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان ساری به بهره برداری رسید. خانم دکتر زمانی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در