پزشکان و کادر درمان، خط مقدم سلامت کشور هستند

پزشکان و کادر درمان، خط مقدم سلامت کشور هستند

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ دکتر آزاده ناظری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، در مراسم گرامیداشت روز پزشک و داروساز، از تلاش‌های بی‌وقفه و فداکاری کادر درمانی کشور قدردانی کرد و آن‌ها را “خط مقدم نظام سلامت” خواند. این مراسم با حضور اعضای هیئت رئیسه، معاونان، مدیران دانشگاه، رؤسای دانشکده‌ها، پزشکان

سیدمصطفی عمادی سرپرست مدیریت حوزه شهردار ساری شد

سیدمصطفی عمادی سرپرست مدیریت حوزه شهردار ساری شد

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال و به نقل از  روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری – با صدور حکمی از سوی سید حسن احمدی شهردار مرکز استان، سید مصطفی عمادی به‌عنوان سرپرست مدیریت حوزه شهردار ساری منصوب شد. در حکم وی آمده است: حسب هماهنگی به‌عمل‌آمده و به‌موجب

قاسم عزیززاده گرجی مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران منصوب شد

قاسم عزیززاده گرجی مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران منصوب شد

    به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ طی حکمی از سوی محمد حسین استادآقا، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، دکتر قاسم عزیززاده گرجی به عنوان «مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران» منصوب و جایگزین محمد اسماعیل امامزاده در این سمت شد. دکتر عزیززاده گرجی که سابقه مسئولیت‌های مهم اجرایی و اداری از جمله فرماندار ویژه شهرستان

ثبت بیش از ۲۶ میلیون تردد بین استانی در مازندران

ثبت بیش از ۲۶ میلیون تردد بین استانی در مازندران

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری مازندران – محسن محمد نژاد گفت: برابر آمار بدست آمده از ۱۱۸ سامانه تردد شماری منصوب درمحورهای استان مازندران طی پنج ماه نخست سال جاری بیش از ۲۶ میلیون از انواع وسایل نقلیه از مبادی ورودی و خروجی

كشف ۴۱ دستگاه ماینر غیرمجاز درشهرستان‌های قائمشهر و جویبار

كشف ۴۱ دستگاه ماینر غیرمجاز درشهرستان‌های قائمشهر و جویبار

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران – نیروهای بازرسی و حراست امورهای جویبار و قائمشهر با همکاری مراجع قضایی، پلیس آگاهی و نیروهای امنیتی، طی دو عملیات مجزا، در مجموع ۴۱ دستگاه ماینر غیرمجاز را در این شهرستان‌ها کشف و ضبط کردند.

سفر یکروزه معاون پرستاری وزارت بهداشت به مازندران

سفر یکروزه معاون پرستاری وزارت بهداشت به مازندران

    مجتبی قربانی به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ صبح امروز و در ششمین روز از هفته دولت، دکتر عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت درسفری یکروزه به استان مازندران، سه پروژه عمرانی، دنشجویی و درمانی را افتتاح کرد. افتتاح نخستین کلینیک جامع اوتیسم دولتی در بیمارستان زارع ساری، افتتاح نخستین خوابگاه متاهلین دانشگاه علوم‌پزشکی

افتتاح طرح آبرسانی مجتمع گهرباران و آغاز عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب مسکن مهر میاندرود

افتتاح طرح آبرسانی مجتمع گهرباران و آغاز عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب مسکن مهر میاندرود

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران – با حضور نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، مدیرعامل آبفا مازندران و جمعی از مسئولان شهرستانی، طرح آبرسانی به مجتمع گهرباران افتتاح و عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب مسکن مهر میاندرود آغاز شد. در این

نیروگاه خورشیدی ۴۰ کیلوواتی شرکت توزیع نیروی برق مازندران آماده بهره‌برداری شد

نیروگاه خورشیدی ۴۰ کیلوواتی شرکت توزیع نیروی برق مازندران آماده بهره‌برداری شد

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران – عملیات نصب و اتصال سامانه خورشیدی با ظرفیت ۴۰ کیلووات در محل ساختمان تدارکات شرکت به پایان رسید و این نیروگاه کوچک خورشیدی آماده بهره‌برداری است. برای اتصال این سامانه به شبکه سراسری، حدود ۱۴۰

مشکلات پرستاران و پیامدهای آن بر سلامت جامعه

مشکلات پرستاران و پیامدهای آن بر سلامت جامعه

        به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ بعد ازظهر امروز معاون پرستاری وزارت بهداشت با همراهی دکتر محمدصادق رضایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جمع جامعه پرستاری شهرستان قائم‌شهر حاضر شد و شنونده چالش‌ها و مطالبات آنان بود. دکتر عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت در جمع جامعه پرستاری شهرستان قائم‌شهر با

بهره برداری از پُل واسپول شهرستان چالوس در هفته دولت

بهره برداری از پُل واسپول شهرستان چالوس در هفته دولت

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری مازندران – محسن محمدنژاد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران گفت: پل واسپول در بخش مرزن آباد شهرستان چالوس که در اثر سیل سال ۱۴۰۱ تخریب شده بود با ارزش بالغ بر۳۰میلیارد تومان در هفته دولت با