کد خبر : 1438
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
152 views

میزان ذخایر خون در مازندران نصف شد

میزان ذخایر خون در مازندران نصف شد

مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به کمبود شدید خون در استان گفت: ذخایر خونی به ۵۰ درصد کاهش یافته است.   به گزارش تیتر شمال؛ ذوالفقار تقوی نسب در حاشیه رزمایش اهدای خون سالم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره با برگزاری کار مشترک بین انتقال خون و سپاه کربلا اظهار داشت: این

مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به کمبود شدید خون در استان گفت: ذخایر خونی به ۵۰ درصد کاهش یافته است.

 

به گزارش تیتر شمال؛ ذوالفقار تقوی نسب در حاشیه رزمایش اهدای خون سالم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره با برگزاری کار مشترک بین انتقال خون و سپاه کربلا اظهار داشت: این رزمایش با عنوان اهدای خون سالم اهدای زندگی از اول محرم آغاز شد و تا پایان دهه اولین مرحله ادامه دارد.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی پاندمی کرونا در پیک پنجم، اظهار داشت: برخی از اهدا کنندگان مستمر به کرونا مبتلا شدند و حضورشان در مراکز اهدای خون کاهش یافتند.

وی یادآور شد: برای تأمین خون ۵۰ مرکز درمانی و بیماران خاص، رزمایش اهدای خون سالم اجرا شد زیرا امروز روز ایثار است و امیدواریم هیچ فردی با کمبود خون مواجه نشوند.

تقوی نسب تصریح کرد: امیدواریم با اجرای رزمایش، کمبود خون در استان رفع شود زیرا میزان ظرفیت و ذخایر خون به ۵۰ درصد کاهش یافته است و اگر امروز مردم به کمک نیایند جان‌های زیادی به خطر خواهد افتاد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.