کد خبر : 1562
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
161 views

عبادی:ورود خودروهای غیربومی به مازندران همچنان ممنوع است

عبادی:ورود خودروهای غیربومی به مازندران همچنان ممنوع است

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به این استان طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا تا پایان روز جمعه پنجم شهریور برقرار است. به گزارش تیتر شمال؛ سرهنگ هادی عبادی افزود: مأموران پلیس در ۶ مبادی اصلی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر و گلوگاه و رامسر در همچنین

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به این استان طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا تا پایان روز جمعه پنجم شهریور برقرار است.

به گزارش تیتر شمال؛ سرهنگ هادی عبادی افزود: مأموران پلیس در ۶ مبادی اصلی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر و گلوگاه و رامسر در همچنین در ۵۷ نقطه شهری نیز مستقر هستند و اجازه ورود به خودروهای غیربومی را به هیچ وجه نمی‌دهند.

سرپرست پلیس راه مازندران وضعیت تردد خودروها در جاده‌های ارتباطی مازندران در زمان حاضر را عادی و روان توصیف کرد و گفت: اجرای طرح مسدود شدن مقطعی جاده کندوان در کیلومتر ۹ و ۱۰ جاده مرزن‌آباد در محدوده ورودی به روستای طویر از توابع شهرستان چالوس تا ۲۰ شهریور ماه جاری نیز ادامه دارد و این مسیر در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته بر روی خودروهای عبوری مسدود است.

وی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش باران و وقوع رعد و برق از بعداز ظهر امروز چهارشنبه به ویژه در ارتفاعات و همچنین ریزش سنگ در محورهای کوهستانی؛ از شهروندان خواست تا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

سرهنگ عبادی همچنین از جریمه حدود ۱۷ هزار دستگاه غیربومی از ۲۴ مردادماه تاکنون اشاره کرد و گفت: در این مدت، ۲۱ هزار و ۵۸۲ دستگاه خودرو که قصد ورود به مازندران را داشتند، بدون اعمال قانون به مبدا بازگشت داده شدند.

وی با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است، از مسافران و گردشگران خواست با توجه به افزایش شهرهای قرمز و تشدید طرح محدودیت تردد خودرویی، از سفر به این خطه شمالی کشور خودداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.