کد خبر : 19541
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
111 views

وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران:

اقتصاد دریامحور اولویت استاندار جدید مازندران باشد

اقتصاد دریامحور اولویت استاندار جدید مازندران باشد
وزیر کشور با اشاره به اینکه اقتصاد دریامحور مورد تأکید مقام معظم رهبری باید مورد پیگیری جدی استاندار جدید مازندران باشد، گفت: تلاش‌های جهادی به پشتوانه دولت انقلابی و مردمی سیزدهم شکل گرفت.


به گزارش تیتر شمال؛ احمد وحیدی پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه بیست و پنجمین استاندار مازندران در ساری اظهار کرد: مازندران یک در گران‌بها است که هم ظرفیت نیروی انسانی قوی دارد و هم در حوزه‌های مختلف علمی، ورزشی، کشاورزی، گردشکری و معنوی بسیار سابقه درخشانی دارد.

وی افزود: جغرافیای طبیعی و فرصت‌های ارزشمند مازندران نیز این استان را به یک استان برجسته تبدیل کرده است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: مازندران در حوزه اقتصادی و گردشگری نیز یک استان پیشران در کشور است.

این مسئول ادامه داد: انتخاب استاندار برای چنین استانی بسیار دشوار است و تجربه نشان داد انتخاب حسینی‌پور یک انتخاب درستی بوده است.

وحیدی بیان کرد: حسینی‌پور امروز با کوله باری از محبت و تجربه با موفقیت این استان را برای مسئولیتی بزرگ‌تر، ترک می‌کند.

وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب بسیار تلاش می‌کنند تا مدیران ما را زیر سوال ببرند و برخلاف تبلیغات سوء معاندین، مدیران ما ایثارگر و وفادار به انقلاب و مردم هستند.

وزیر کشور اعلام کرد: تلاش‌های جهادی به پشتوانه دولت انقلابی و مردمی سیزدهم شکل گرفت و در شاخص‌های مختلف اقتصادی، سرمایه‌گذاری و خارجی توفیقات بزرگی حاصل شده است.

این مسئول ادامه داد: ما میلی به تغییر استاندار نداشتیم اما بنا به دلایلی که گفته شد پذیرفتیم و ایشان را نه به دلیل نقصی که در کار بوده بلکه به دلیل عوامل غیر کاری در جایی دیگر از ایشان استفاده کردیم.

وحیدی تاکید کرد: مسئولیت جدید ایشان یک مسئولیت بسیار حساس است که نشان از اعتماد دولت به ایشان است؛ هر چند تلاش ما و بنای ما استفاده از ایشان در وزارت کشور بود.

وی اشاره کرد: پس از حسینی‌پور بحث این شد که چه فردی باید به این استان حساس و برجسته بیاید و به آقای نوری رسیدیم که یک ظرفیت بسیار بزرگی هستند.

وزیر کشور مطرح کرد: استاندار جدید دارای تجارب متعدد و ارزشمندی هستند که در موضوعات گوناگون، صاحب‌نظر هستند؛ در موضوع برنامه‌ریزی، طراحی، آموزشی، گردشگری، علمی، اخلاقی، کار جهادی و معنوی دارای خصایص برجسته‌ای هستند.

این مسئول افزود: ایشان ارتباط خوبی با هیئت دولت، وزرا، نمایندگان و بخش خصوصی دارند و گزینه مناسبی برای این استان مهم خواهد بود.

وحیدی تصریح کرد: باید کارهای جدید آغاز و کارهای گذشته دنبال شود و باید در سال‌جاری موضوع مشارکت مردم در تولید و امور به صورت ویژه دنبال شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت به اتفاق به آقای نوری جهت این منسب، رای دادند و بحث اقتصاد دریا محور مورد تاکید مقام معظم رهبری باید مورد پیگیری قرار گیرد.

وزیر کشور گفت: موضوع گردشکری، تولید و مشارکت مردم نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.