کد خبر : 4873
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۰۸
99 views

کشتی نفتی‌ها در اسکله بندر نوشهر پهلو گرفت

کشتی نفتی‌ها در اسکله بندر نوشهر پهلو گرفت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس در غرب مازندران از تأمین بنزین و انتقال آن با کشتی از نکا به بندرنوشهر خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ تورج امانی با اشاره به اینکه آنچه که وعده داده بودیم تحقق یافت، اظهارکرد:تأمین بنزین و انتقال آن با کشتی از نکا به بندرنوشهر امکانپذیر است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس در غرب مازندران از تأمین بنزین و انتقال آن با کشتی از نکا به بندرنوشهر خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ تورج امانی با اشاره به اینکه آنچه که وعده داده بودیم تحقق یافت، اظهارکرد:تأمین بنزین و انتقال آن با کشتی از نکا به بندرنوشهر امکانپذیر است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس  افزود :با عنایت به زیر ساختارهای موجود در پایانه های نفتی شمال در نکا و وجود اسکله نفتی در بندر نوشهر و همینطور امکان استفاده از حمل و نقل دریایی در انتقال و توزیع فرآورده تصمیم گرفته شد به موازات نفت کش‌های جاده پیما در جهت تامین فرآورده  انبار استراتژیک نفت در چالوس (غرب مازندران)  در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول یادآورشد: برای نخستین بار با توجه به اهمیت تامین سوخت جایگاه ها در پرتردد ترین نقطه کشور این اقدام مهم با موفقیت بارعایت استاندارد های ایمنی، فنی و زیست محیطی دریایی با همکاری سایر عوامل ذیربط انجام پذیرفت تا شاهد سوخت رسانی مطلوب و بدون وقفه در منطقه باشیم.

امانی افزود: از منظر ارتقاء سیستم ایمنی شاهد تسریع در روند تامین فرآورده ، کاهش حوادث جاده ای ،صرفه جویی در سوخت مصرفی و یارانه ای نفت کش های جاده پیما و همچنین کنترل ترافیک جاده‌ای  بوده که هریک از عوامل می‌تواند در سوخت رسانی بدون وقفه موثر باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.