کد خبر : 4968
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
116 views

سرانه فضای سبز مازندران کمتر از سرانه کشور/ 5 میلیون اصله درخت تا پایان امسال در استان کاشته می‌شود

سرانه فضای سبز مازندران کمتر از سرانه کشور/ 5 میلیون اصله درخت تا پایان امسال در استان کاشته می‌شود

استاندار مازندران با بیان اینکه متاسفانه سرانه فضای سبز استان مازندران علیرغم مواهب طبیعی و الهی که در این استان وجود دارد، نسبت به سرانه کشور بسیار کمتر است؛ گفت: می‌بایست تا پایان امسال 5 میلیون اصله درخت در استان کاشته شود که تا به امروز، بیش از دو میلیون اصله کاشته شده است. به

استاندار مازندران با بیان اینکه متاسفانه سرانه فضای سبز استان مازندران علیرغم مواهب طبیعی و الهی که در این استان وجود دارد، نسبت به سرانه کشور بسیار کمتر است؛ گفت: می‌بایست تا پایان امسال 5 میلیون اصله درخت در استان کاشته شود که تا به امروز، بیش از دو میلیون اصله کاشته شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور در جمع خبرنگاران در خصوص ارتقای سح فضای سبز در شهرهای مازندران، اظهار کرد: ما از یک ماه گذشته طرح درختکاری را به نام آیت‌الله حسن‌زاده آملی در سطح استان مازندران آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: در این طرح بنا است تا 5 میلیون اصله درخت در تمامی مسیرهای مواصلاتی استان در دو طرف جاده‌ها کاشته شود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: متاسفانه سرانه فضای سبز استان مازندران علیرغم مواهب طبیعی و الهی که در این استان وجود دارد، نسبت به سرانه کشور بسیار کمتر است.

حسینی‌پور ادامه داد: ما برای جبران این کسری، چاره‌ای نداریم جز اینکه طی برنامه‌ای سه ساله، سرانه فضای سبز مازندران را متحول کنیم.

وی بیان کرد: جدا از اینکه امسال این طرح را آغاز و در حال اجرا هستیم، طرح‌های دیگری نیز در همین راستا در دستور کار قرار داریم تا فضاهای مناسب نهال‌کاری برای کاشت نهال آماده شوند.

استاندار مازندران عنوان کرد: بنا داریم تا با تحویل رایگان نهال به مردم در سطح شهرهای مازندران، فضای سبز این استان را ارتقا ببخشیم، چرا که یکی از جاذبه‌های گردشگری این استان همین فضای سبز است که انشاءالله بهبود نیز می‌یابد.

حسینی‌پور تاکید کرد: در طرحی که برای امسال برنامه‌ریزی شده است می‌بایست تا پایان امسال 5 میلیون اصله درخت در استان کاشته شود که تا به امروز، بیش از دو میلیون و 600 هزار اصله کاشته شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.