کد خبر : 6058
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۱۱
97 views

صبحی عجیب در قائم‌شهر؛

حضور پلنگ شهروندان قائمشهر را متعجب کرد

حضور پلنگ شهروندان قائمشهر را متعجب کرد
صبح امروز یکشنبه چهارم اردیبهشت یک قلاده پلنگ در خیابان کارگر شهر قائمشهر مشاهده شد که حضور این حیوان وحشی، شهروندان این شهر را متعجب کرد .


به گزارش تیتر شمال؛ حوالی ساعت هفت صبح امروز یکشنبه مردم قائمشهر حوالی منطقه چشمه سر با مشاهده یک قلاده پلنگ به خیابان آمدند تا از نزدیک این حیوان را مشاهده کنند. در کلیپی که از سوی شهروندان در فضای مجازی پخش شد این پلنگ بر روی سردر بانک صادرات منطقه چشمه سر حضور دارد که با دیدن مردم از سردر به پایین پرید و فرار کرد .

مشاهدات عینی خبرنگار ایرنا نشان می دهد که در لحظات حضور این پلنگ در خیابان کارگر اکیپ های آتش نشانی به محل اعزام شده و در محل حضور داشتند که برای جلوگیری از آسیب به شهروندان دو لاین مسیر خیابان کارگر در آن ساعت بسته شد و خودروها به مسیر جایگزین که پشت راه آهن می باشد فرستاده شدند .

همزمانی مشاهده پلنگ در خیابان با ساعت تردد کارکنان برای حضور در محل کارشان بسیاری از خودروهای سرویس ایاب و ذهاب کارکنان در این مسیر معطل مانند تا ماموران این نهاد بتوانند پلنگ را بگیرند که متاسفانه این مهم اتفاق نیفتاد .

مدیر روابط عمومی آتش نشانی شهرداری قائمشهر در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت : مشاهده این پلنگ ساعت پنج امروز به ایستگاه آتش نشانی شهرستان اطلاع داده شد .

حسین نصیری افزود : از ساعت اعلام حضور این پلنگ در منطقه مسکونی اکیپ های آتش نشانی به محل اعزام شدند تا بتوانند این پلنگ را بگیرند .

وی با اشاره به اینکه علاوه بر آتش نشانی، نیروهای محیط زیست ، نیروی انتظامی و اورژانس نیز در محل حاضر شدند ، ادامه داد : تلاش ها برای گرفتن این حیوان ادامه دارد و در حال حاضر این پلنگ در یکی ازباغ های منطقه راه آهن مخفی شده است .

مدیر روابط عمومی آتش نشانی قائمشهر ضمن تقاضا از شهروندان برای ماندن در خانه گفت : در حال حاضر اطراف این باغ توسط نیروهای خدمات رسان محاصره شده است تا بتوانیم این حیوان را بگیریم.

وی افزود : به نظر می رسد این پلنگ از جنگل های مسیر شهرک یثرب به داخل شهر آمده که البته اظهار نظر در این زمینه فعلا زود است .

  • منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.