کد خبر : 6467
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
157 views

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران:

خبر خوب| رونق تولید مرغ سبب کاهش قیمت شد/مردم نگران تامین کالاها نباشند

خبر خوب| رونق تولید مرغ سبب کاهش قیمت شد/مردم نگران تامین کالاها نباشند
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: باتوجه به جوجه.ریری خوب طی فروردین ماه که اکنون روانه بازار شده شاهد کاهش قیمت مرغ حتی از قیمت مصوب بودیم.


به گزارش تیتر شمال؛ مسعود احمدی حاجی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران امروز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: مازندران ۱۱ درصد نیاز کشور را تامین می‌کند که نیاز داخل استان و نیاز بخشی از کشور و تهران را تامین خواهد کرد

 وی با بیان اینکه روزانه بالای بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ تن مرغ در مازندران کشتار می‌شود، افزود: همزمان شرکت پشتیبانی درحال خرید مرغ از مرغداران است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران با اعلام اینکه نگران تولید کنندگان مرغ هستیم، تصریح کرد: دولت به دنبال تامین نقدینگی مرغداران است تا سطح تولید را بتوانیم حفظ کنیم و هم نیاز بازار استان و نیاز بازار کشور را تامین  کنیم.

احمدی‌حاجی با تاکید بر اینکه هیچ نگرانی در تامین مرغ داخل و خارج استان وجود دارد، بیان کرد: بحث افزایش تولید به کاهش قیمت مرغ در این ایام کمک کرد تا بازار دچار تنش نشود؛ به‌ویژه در روزهای اجرای هدفمندی یارانه‌ها که رونق تولید موجب کاهش قیمت مرغ از قیمت مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه به وفور مرغ در کشور موجود است، اظهار کرد: طی فروردین ماه ۱۶میلیون جوجه‌ریزی انجام شد که الان دارد روانه بازار می‌شود.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران یادآور شد: روزانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ مرغ کشتار و حدود ۱۵۰هزار قطعه زنده به تهران ارسال می‌شود.

احمدی حاجی گفت: طی اردیبهشت ماه ۱۲ میلیون قطعه جوجه‌ریزی صورت گرفت که به‌دنبال تامین نقدینگی مرغداران هستیم.

  • منبع: فارس مازندران

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.