کد خبر : 6850
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
145 views

استاندار مازندران:

لزوم برجسته‌سازی بازار ماهی‌فروشان و برنج به‌عنوان نشان اقتصادی فریدونکنار/گره‌گشایی از دغدغه‌های مردم با یک‌صدایی ممکن می‌شود

لزوم برجسته‌سازی بازار ماهی‌فروشان و برنج به‌عنوان نشان اقتصادی فریدونکنار/گره‌گشایی از دغدغه‌های مردم با یک‌صدایی ممکن می‌شود
استاندار مازندران با بیان اینکه باید بازار ماهی‌فروشان و برنج فریدونکنار و دیگر ظرفیت‌ها به عنوان نشان اقتصادی و اشتغال آفرین برجسته شود؛ گفت: برای گره‌گشایی از دغدغه‌های مردم این دیار و توسعه و شکوفایی فریدونکنار یک‌صدایی نخبگان اجتناب ناپذیر است.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور در جریان سفر یکروزه امروز به فریدونکنار و در دیدار با اقشار مردم، خانواده شهدا، فعالان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی این شهرستان اظهار کرد: مردم و موثران شهرستان فریدونکنار در پیروزی و استمرار موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بی بدیلی داشتند و امثال سردار شهید حسین بصیر برای عزت و سرافرازی این نظام مقدس جان‌فشانی کردند.

وی افزود: همواره قدردان رشادت‌های مردم سلحشور و والامقام فریدونکنار هستیم و باید برای گره‌گشایی از مشکلات منطقه بکوشیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه نباید ظرفیت‌ اقتصادی و زیرساختی فریدونکنار را نادیده گرفت، خاطرنشان کرد: فریدونکنار یکی از شهرستان‌های پویا و گردشگرپذیر استان است که باید برای توسعه روزافزون و ایجاد اشتغال پایدار در این دیار بکوشیم.

مقام عالی دولت در استان، ادامه داد: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان وظیفه دارند که مشکلات فریدونکنار را با دقت رصد کنند، چراکه این دیار یکی از مناطق دارای اعتبار اقتصادی در کشور است.

حسینی‌پور تاکید کرد: باید بازار ماهی‌فروشان و برنج فریدونکنار و دیگر ظرفیت‌ها به عنوان نشان اقتصادی و اشتغال آفرین برجسته شود تا با جذب گردشگری زمینه رونق کسب و کار در منطقه فراهم شود.

وی با بیان اینکه وجود آسیب‌های اجتماعی مختلف به هیچ عنوان زیبنده فریدونکنار نیست، عنوان کرد: باید با توسعه زیرساختی و ایجاد طرح‌های فرهنگی زمینه پویایی و نشاط در این منطقه روزافزون افزایش یابد.

استاندار مازندران، واگرایی و هم صدا نبودن نخبگان را یکی از چالش‌های اساسی در توسعه فریدونکنار برشمرد و گفت: برای گره‌گشایی از دغدغه‌های مردم این دیار و توسعه و شکوفایی فریدونکنار یک‌صدایی نخبگان اجتناب ناپذیر است.

مقام عالی دولت در استان، با بیان اینکه، فریدونکنار ظرفیت قابل توجهی در حوزه گردشگری جاده‌ای دارد، گفت: باید با ایده پردازی ظرفیت‌های مغفول این شهرستان شکوفا شود.

حسینی‌پور با بیان اینکه سند آمایش توسعه و اولویت‌های اقتصادی استان باید تدوین شود، گفت: فریدونکنار طلای غنی نشده است که باید از ظرفیت ساحل، کشاورزی و گردشگری برای ایجاد اشتغال پایدار نهایت بهره را برد.

استاندار مازندران، در سومین سفر شهرستانی همراه 50 تن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی امروز پنجشنبه نوزدهم خرداد به فریدونکنار سفر کرده تا از نزدیک مسائل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند.

گفتنی است بازدید از چند طرح نیمه‌تمام، اعزام نماینده به تمامی روستاها به منظور گفت‌وگو با روستائیان و احصای مسائل و مشکلات آن‌ها از اهداف سفر یک روزه استاندار مازندران به فریدونکنار است.

برگزاری نشست شورای اداری شهرستان برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به فریدونکنار است.

معاونان استاندار هم در این سفر هر یک بخشی از مشکلات شهرستان فریدونکنار را با برگزاری نشست‌های مختلف بررسی و جمع‌بندی کرده که در این چارچوب بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی شهرستان به‌ویژه مسائل زیست محیطی و طرح ساماندهی سواحل با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، بررسی مسائل و مشکلات عمرانی شهر فریدونکنار با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی و بازار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی انجام می‌شود.

علاوه بر این مسائل بخش‌های مختلف حوزه کشاورزی، گردشگری، فرهنگی، بانوان و خانواده و دیگر بخش‌ها هم با حضور مدیران متولی این بخش‌ها بررسی خواهد شد.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.