کد خبر : 7829
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
78 views

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

خبرنگاران جلودار جبهه انقلاب در جنگ امروز رسانه‌ای

خبرنگاران جلودار جبهه انقلاب در جنگ امروز رسانه‌ای
سردار ملکی گفت: در این زمان‌وایام و در این جنگ ترکیبی امروز دشمنان، خبرنگاران در صف اول قرار دارند و هر چند با تجهیزات اندک اما در مقابله با جنگ نرم، فرهنگی و ترکیبی دشمنان، در صف اول مقابله قرار دارند.


به گزارش تیتر شمال؛ صبح امروز مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه دفادع مقدس مازندران به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در محل یادمان هشت شهید گمنام واقع در پارک موزه ساری برگزار شد که در این مراسم اهالی رسانه با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در این مراسم با اشاره به نقش خبرنگاران در حوزه اطلاع‌رسانی در پیشانی جبهه جنگ رسانه‌ای حال حاضر، گفت: همزمان با چهل‌وسومین سال دفاع مقدس و مقاومت از 43 خبرنگار حوزه دفاع مقدس در این مراسم قدردانی به عمل می‌آید.

وی  با بیان اینکه جنگ حق و باطل در عاشورا اتفاق افتاد و امروز نیز جنگ حق و باطل را شاهد هستیم، افزود: جبهه حق، ماهستیم و ماییم که صدای خدامحوری داریم و پیام و اهداف ائمه و پیامبر را پیاده می‌کنیم و در این راه بزرگ با استکبار در ستیز هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، خاطرنشان کرد: دشمنان بدنبال این هستند که این جهان تماما در اختیار آنان باشد و با تمام توان و امکانات‌شان، جنگ ترکیبی را از همان پیروزی انقلاب اسلامی آغاز و تاکنون نیز ادامه دارد.

ملکی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام با دست خالی در جبهه خرمشهر مقاومت کردند و در صف اول مقابله با دشمنان انقلاب قرار داشتند، تاکید کرد: در این زمان‌وایام و در این جنگ ترکیبی امروز دشمنان، خبرنگاران در صف اول قرار دارند و هر چند با تجهیزات اندک اما در مقابله با جنگ نرم، فرهنگی و ترکیبی دشمنان، در صف اول مقابله قرار دارند.

وی اعلام کرد: شما خبرنگاران هم از ایران اسلامی و فرهنگ «ما ملت امام حسینیم»  دفاع می‌کنید و هم با قلم و تفکر خود بر دشمن هجوم می‌برید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، عنوان کرد: خبرنگاران علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی قدرتمندانه در میدان هستند و مسئولین و متولیان امور فرهنگی و رسانه باید توجه ویژه به وضعیت معیشتی خبرنگاران داشته باشند.

ملکی متذکر شد: فضای مجازی عرصه جنگ نرم دشمن است و باید به‌درستی با تولید محتوا سرباز این جبهه بود.

وی یادآور شد: خبرنگاران در کنار انقلاب هستند و علی‌رغم مشکلات زیاد، در این مسیر حرکت را با قوت و قدرت ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.