کد خبر : 11403
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
77 views

استاندار مازندران تاکید کرد:

تسریع در احداث آزاد راه چالوس به رامسر/راه‌آهن شهری در مازندران ایجاد شود

تسریع در احداث آزاد راه چالوس به رامسر/راه‌آهن شهری در مازندران ایجاد شود
استاندار مازندران بر تسریع در احداث آزاد راه چالوس به رامسر جهت رفع گره های ترافیکی غرب مازندران تاکید کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ سید محمود حسینی پور در بازدید از ستاد نوروزی شهرستان عباس آباد، ضمن تبریک حلول بهار طبیعت و بهار معنویت در جمع مدیران این شهرستان، افزود: در جهت تنطیم بازار، در آستانه نوروز و برای نخستین بار با استفاده از خودروهای مجهز به یخچال، اقلام مورد نیاز همچون مرغ و گوشت منجمد در اختیارمردم روستاها قرار گرفت.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت های لازم در شهرستان عباس آباد، بیان داشت: زیرساخت های راه در شهرستان عباس آباد پاسخگوی نیازهای مردم محلی نبوده و احداث آزاد راه چالوس به رامسر به جهت حل و رفع گره ی ترافیکی شهرستان های غرب مازندران باید با جدیت تسریع شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه نگاه ما در کوتاه مدت ترمیم کمربندی عباس آباد است، خاطرنشان کرد: یکی از راه های رفع ترافیک احداث راه آهن شهری است و ایجاد این راه آهن برای مازندران ضروری و لازم است.

حسینی پور در خصوص کمبود آب شرب در منطقه هم، گفت: در اینباره با مذاکراتی که با مدیران مسئول استانی داشتیم، در صدد هستیم تا راهکار اساسی برای رفع این مشکل بیندیشیم.

وی گفت: فضای شهرهای استان بویژه المان های شهری باید رنگ و بوی ماه مبارک رمضان پیدا کند، زیرا ماه مبارک رمضان ماه شعائر دینی است لذا در این ماه باید از طریق کارهای فرهنگی و نمادسازی ها، فعالیت های تبلیغی لازم انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.