کد خبر : 12208
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
154 views

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس اعلام کرد:

موضوع خزرشهر از دستور کار کارگروه زیربنایی استانداری خارج شد

موضوع خزرشهر از دستور کار کارگروه زیربنایی استانداری خارج شد
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع خزرشهر از دستور کار کارگروه زیربنایی استانداری مازندران خارج شد.


به گزارش تیتر شمال؛ علی اصغر باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص نتیجه آخرین جلسه کارگروه زیربنایی استانداری مازندران که با موضوع خزرشهر برگزار شد، اظهارکرد: مسائل توسعه‌ای استان  در سه مرحله کمیته فنی، کارگروه زیربنایی و شورای برنامه‌ریزی بررسی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه موضوع انتزاع خزرشهر از حریم شهری فریدونکنار بدون حضور مسئولان شهرستان فریدونکنار در کمیته فنی استان مصوب شد که پس از اطلاع این موضوع ما پیگیری‌های مختلفی حتی در سطح ملی انجام دادیم که با فراز و فرودهایی همراه بود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با اشاره به اینکه جلسه امروز کارگروه زیربنایی با حواشی زیادی همراه بود گفت: در این جلسه برخی از اعضا مسائل امنیتی و مخالفت خود را و برخی دیگر از اعضا مسائل فنی و موافقت خود را برای جدایی خزرشهر از فریدونکنار مطرح کردند.

وی یادآورشد: در مجموع به این نتیجه رسیدیم که باتوجه به اینکه مسئله خزرشهر یک موضوع چند وجهی از نظر فنی، توسعه‌ای و امنیتی است و کارگروه زیربنایی توانایی پرداختن به تمام ابعاد این موضوع را ندارد از دستور کار این کارگروه خارج شد و برای تصمیم‌گیری به شورای تامین استان واگذار شد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس تاکید کرد: باتوجه به اینکه در کارگروه زیربنایی طرفداران جدی برای جدایی خزرشهر از فریدونکنار وجود داشت، خارج شدن این مسئله از کارگروه و رفتن به شورای تامین برای مردم فریدونکنار یک گام رو به جلو است.

باقرزاده ابراز امیدواری کرد: باتوجه به صحبت‌هایی که با بسیاری از اعضای شورای تامین استان داشتیم فضای بهتری در آنجا وجود دارد که برای همیشه موضوع جدایی خزرشهر از فریدونکنار ملغی شود تا دل‌ نگرانی مردم خطه مبارک برطرف شود.

وی همچنین به صورت تلویحی گفت: متاسفانه اشتباهاتی توسط برخی از مسئولان گذشته فریدونکنار صورت گرفته که منجر به این اتفاقات شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.