کد خبر : 12232
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۲۳
124 views

دادستانی فریدونکنار اعلام کرد:

اعتراف قاتل سیستانی به قتل دو شهروند فریدونکناری

اعتراف قاتل سیستانی به قتل دو شهروند فریدونکناری
در پی اعلام دادستانی فریدونکنار، عامل حادثه چند روز گذشته قتل دو نفر در فریدونکنار دستگیر و به بزه انتسابی اعتراف کرد.


به گزارش تیتر شمال؛  علیرضا برخور در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: در پی قتل دو شهروند فریدونکناری در روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت در منزل شخصی‌ خودشان که در خیابان شهدا واقع شده، ماموران انتطامی و مسئولین قضایی فریدونکنار در محل جرم حضور پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: با تحقیقات اولیه صحنه قتل مشخص شد که خودروی مقتول از خانه به سرقت برده شده که پلاک خودرو در سامانه نیروی انتظامی ثبت و چهارشنبه شب در کمتر از ۳ ساعت در رامسر توقیف شد.

دادستان فریدونکنار تصریح کرد: فردی که ماشین را به سرقت برده بود در اعترافات خود از قتل خبر نداشت و اذعان کرد خودرو را از یک فرد در بابل سرقت کرده بود.

برخور یادآورشد: پس از گشتن خودرو مقداری طلا مسروقه از مقتولین و مدارک هویتی فردی اهل استان سیستان و بلوچستان در ماشین کشف شد که مامورین آگاهی و اطلاعات انتظامی پس از کشف مدارک تحقیقات را آغاز کردند که پس از شناسایی فرد، وی را در شهرستان گمیشان استان گلستان در منزل یکی از اقوام دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این فرد پس از دستگیری منکر قتل و با مطالب کذب تلاش داشت تا تحقیقات پلیسی و انتظامی را منحرف کند که پس از مشاهده دوربین‌های مداربسته سطح شهر و تحقیقات مفصل و بازجویی‌های متعدد مشخص شد که تنها بود.

دادستان فریدونکنار گفت: این فرد پس از مشخص شدن تصویر خود در دوربین مداربسته اعتراف کرد برای سرقت به این منزل رفت که با مشاهده افراد حاضر در منزل به ناچار مجبور شد با سلاح سرد(چاقو) مادر و فرزند را به قتل برساند.

وی با قدردانی از اقدامات ماموران انتظامی و پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل جهت دستگیری قاتل ، متذکر شد: از شهروندان تقاضا داریم نسبت به نصب دوربین مداربسته برای امنیت بیشتر اقدام کنند چراکه هم برای پیشگیری و هم برای شناسایی مجرمین نقش مهمی داشته و در همین حادثه دوربین مداربسته موجب شناسایی قاتل شد.

برخور در پایان با بیان اینکه تحقیقات درخصوص این پرونده کماکان ادامه دارد؛ یادآور شد: سارقی که خودرو را از قاتل به سرقت بوده بود موجب شناسایی و دستگیری قاتل شد و قطعا با قاتل و سارق برابر موزاین قانونی بشدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.