کد خبر : 12307
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
41 views

بانوی مازندرانی مربی برتر فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک شد

بانوی مازندرانی مربی برتر فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک شد

به گزارش تیتر شمال؛ نائب رئیس کمیته دفاع شخصی مازندران، به عنوان مربی برتر فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک معرفی شد . از سرکار خانم سیده کلثوم حسینی مربی دفاع شخصی مازندرانی و نائب رئیس کمیته دفاع شخصی جودو مازندران  به عنوان مربی برتر فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک تقدیر بعمل آمد. به همین مناسبت، مسلم اکبری رئیس کمیته



به گزارش تیتر شمال؛ نائب رئیس کمیته دفاع شخصی مازندران، به عنوان مربی برتر فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک معرفی شد .

از سرکار خانم سیده کلثوم حسینی مربی دفاع شخصی مازندرانی و نائب رئیس کمیته دفاع شخصی جودو مازندران  به عنوان مربی برتر فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک تقدیر بعمل آمد.

به همین مناسبت، مسلم اکبری رئیس کمیته دفاع شخصی مازندران طی پیامی این عنوان مربی برتر را به سرکار خانم سیدکلثوم حسینی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

با درود و احترام؛
سرکار خانم سید کلثوم حسینی نائب رئیس کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران؛
با کمال مسرت کسب عنوان مربی فرهنگی برتر کمیته پار المپیک که بحق از سرمایه هايی ارزشمند استان می باشید، صمیمانه تبریک عرض نموده و رجای واثق داریم که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید و نوید بخش برای اهالی ورزش خواهد بود.

خدمت بی منت به جوانانی شریف، نجیب و ارزش مدار که از حریم آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت در عرصه میادین ورزشی دنیا به زیبایی حراست می کنند، نعمتی است که فقط شایستگان، به خادمی چنین مردمی نائل می‌گردند و حال که شما خواهر محترم به بعنوان مربی برتر فرهنگی کمیته پار المپیک شده اید تبریک خویش را آراسته حضور پرخیر و برکت شما در این مسئولیت خطیر در پیشرفت ورزش کشور می نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.