کد خبر : 1200
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
212 views

بازگشایی مراکز تعویض پلاک مازندران از 9 مردادماه

بازگشایی مراکز تعویض پلاک مازندران از 9 مردادماه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران از بازگشایی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک استان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: مراکز تعویض استان در 15 شهرستان از روز شنبه 9 مرداد ماه بازگشایی خواهند شد. به گزارش تیتر شمال، نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران از

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران از بازگشایی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک استان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: مراکز تعویض استان در 15 شهرستان از روز شنبه 9 مرداد ماه بازگشایی خواهند شد.

به گزارش تیتر شمال، نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران از بازگشایی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک استان طی روزهای آینده خبر داد.

وی افزود: به منظور پیشگیری از بیماری کرونا، مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز تا رسیدن به وضع مطلوب تعطیل اعلام شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران، تصریح کرد: با توجه به ادامه روند شیوع بیماری کرونا، برابر تدابیر اتخاذ شده به منظور تسهیل در ارائه خدمت رسانی به مردم استان، مراکز تعویض استان در 15 شهرستان از روز شنبه 9 مرداد ماه بازگشایی خواهند شد.

بیگلری ادامه داد: باتوجه به لزوم رعايت پروتکل‌های بهداشتي، ارائه خدمات و نوبت دهی به صورت اينترنتی خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی و معابر درون‌شهری، متذکر شد: این محدودیت‌ها همچنان برقرار بوده و کنترل‌های لازم از طريق دوربين‌ها و همکاران انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.