کد خبر : 1259
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
624 views

افتتاح 4 پروژه عمرانی در بابلسر با اعتبار 200 میلیاردی

افتتاح 4 پروژه عمرانی در بابلسر با اعتبار 200 میلیاردی

طی روز جاری با حضور استاندار مازندران و مقامات استانی و شهرستانی 4 پروژه عمرانی در بابلسر به همت شهرداری این شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید. به گزارش تیتر شمال؛ ظهر امروز 4 پروژه عمرانی از سوی شهرداری بابلسر با حضور حسین‌زادگان استاندار مازندران، رازجویان معاون عمرانی، حجت الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل قلی پور

طی روز جاری با حضور استاندار مازندران و مقامات استانی و شهرستانی 4 پروژه عمرانی در بابلسر به همت شهرداری این شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تیتر شمال؛ ظهر امروز 4 پروژه عمرانی از سوی شهرداری بابلسر با حضور حسین‌زادگان استاندار مازندران، رازجویان معاون عمرانی، حجت الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل قلی پور امام جمعه بابلسر، اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر، رضا رحیمی شهردار این شهر و تنی چند از مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد.

استخر دو قلوی شهدای غواص، ساختمان عارت شهرداری، گلخانه شهرداری و سنگفرش خیابان شهید رجایی بابلسر، 4 پروژه عمرانی بود که طی روز جاری با اعتبار 200 میلیارد تومانی با حضور استاندار افتتاح و به بهره برداری رسید.

گفتنی است طی روز جاری با حضور استاندار و مقامات شهرستانی از پل چهارم با نام شهید سلیمانی و سوله بازیافت زباله بابلسر نیز بازدید بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.