کد خبر : 2634
تاریخ انتشار : شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
107 views

همه جایگاه‌های سوخت مازندران امروز وارد مدار می‎شوند

همه جایگاه‌های سوخت مازندران امروز وارد مدار می‎شوند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: شرایط سوخت گیری با کارت هوشمند در ۱۰۱ جایگاه عرضه سوخت مازندران تاکنون فراهم شده است. به گزارش تیتر شمال؛ سبحان رجب پور در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه ،  همه ۱۹۳ جایگاه سوخت در دو منطقه چالوس و ساری هم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: شرایط سوخت گیری با کارت هوشمند در ۱۰۱ جایگاه عرضه سوخت مازندران تاکنون فراهم شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ سبحان رجب پور در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه ،  همه ۱۹۳ جایگاه سوخت در دو منطقه چالوس و ساری هم اکنون فعال است،گفت: شرایط سوخت گیری با کارت هوشمند در ۱۰۱ جایگاه عرضه سوخت مازندران تاکنون فراهم شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴۶ جایگاه آماده راه اندازی داریم، افزود:امیدواریم تا پایان امروز اگر مشکل خاصی نباشد همه جایگاه‌های سوخت استان وارد مدار خواهند شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی- منطقه ساری درباره سهمیه جبرانی بنزین هم گفت: وزیر نفت خبر واریز سهمیه جبرانی بنزین را تایید کرده، اما زمان دقیق آن تاکنون اعلام نشده است.

رجب پور با بیان اینکه واریز سهمیه جبرانی پس از تصویب در هیئت وزیران جهت اجرا به وزارت نفت و شرکت پالایش پخش اعلام می‌شود، افزود:مقدار سهمیه نیز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.