کد خبر : 2963
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
112 views

خسارت ۵۶۰ میلیارد تومانی بارندگی ۴۲۵ میلی متری در غرب مازندران

خسارت ۵۶۰ میلیارد تومانی بارندگی ۴۲۵ میلی متری در غرب مازندران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران میزان خسارت های ناشی از بارندگی ۴۲۵ میلی متری هفته قبل را در غرب استان بیش از ۵۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بیشتر خسارت در حوزه زیرساخت است. به گزارش تیتر شمال؛ علی اصغر احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خسارت های ناشی از بارندگی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران میزان خسارت های ناشی از بارندگی ۴۲۵ میلی متری هفته قبل را در غرب استان بیش از ۵۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بیشتر خسارت در حوزه زیرساخت است.


به گزارش تیتر شمال؛ علی اصغر احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خسارت های ناشی از بارندگی شدید و رگباری هفته گذشته در غرب استان، برآورد خسارت ها را بیش از ۵۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان خسارت ها جمع بندی و به استانداری اعلام شده است.

وی با عنوان اینکه بیشترین خسارت در زمینه زیرساخت ها شامل، پل های ارتباطی، راه، آب، برق، گاز، دیواره های رودخانه ها، تاسیسات زیربنای و غیره بوده است، گفت: خسارت ها پس از تایید استاندار اطلاع رسانی می شود.

وی با تاکید براینکه لایروبی رودخانه ها باید همواره در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد، گفت: هرچند لایروبی رودخانه ها دارای ردیف اعتباری نیست ولی می توان از ظرفیت قانونی مبنی بر بند واو تبصره ۸ قانون بودجه و تهاتر با رعایت ضوابط قانونی برای لایروبی و دیواره سازی رودخانه ها بهره گرفت.

بارندگی ۴۲۵ میلی متری روزهای پایانی هفته قبل به شهرستان های غرب استان مازندران خسارت زده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.