کد خبر : 4621
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۱۲
114 views

تنظیم بازار الویت نخست فرمانداران قرار گیرد/لزوم مناسب‌سازی جرایم با تخلفات صنفی

تنظیم بازار الویت نخست فرمانداران قرار گیرد/لزوم مناسب‌سازی جرایم با تخلفات صنفی

استاندار مازندران با بیان اینکه تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی، اولویت نخست دستگاه‌های مسئول و فرمانداران در هفته‌های منتهی به سال جدید باشد، گفت: میزان جرائم صنفی متناسب با نوع تخلف و بازدارنده باشد. به گزارش تیتر شمال؛ جلسه ستاد تنظیم بازار مازندران به ریاست استاندار مازندران و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی

استاندار مازندران با بیان اینکه تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی، اولویت نخست دستگاه‌های مسئول و فرمانداران در هفته‌های منتهی به سال جدید باشد، گفت: میزان جرائم صنفی متناسب با نوع تخلف و بازدارنده باشد.


به گزارش تیتر شمال؛ جلسه ستاد تنظیم بازار مازندران به ریاست استاندار مازندران و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دیگر اعضا، به‌منظور تصمیم‌سازی در خصوص تامین کالاهای اساسی و نظارت بر کیفیت و نحوه درست توزیع اقلام مورد نیاز بازار در ایام پیش‌رو برگزار شد.

 سیدمحمود حسینی‌پور با اشاره به اینکه مساله تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی، اولویت نخست دستگاه‌های مسئول و فرمانداران باشد، افزود: با توجه به قرار داشتن در ایام پایانی سال همچنین در پیش بودن ماه مبارک رمضان، ذخیره‌سازی کالاهای اساسی به‌ویژه برنج، شکر، روغن، نهاده‌های دامی و نظایر آن به‌صورت جدی در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

وی  با تاکید بر اینکه با بر هم‌زنندگان نظم بازار برخورد جدی و قانونی صورت گیرد، گفت: میزان جرائم در این راستا متناسب با نوع تخلف و بازدارنده باشد.

استاندار مازندران تصریح کرد: فرمانداران، مسئول مستقیم تنظیم بازار شهرستان‌ها بوده و ضروری است تا به‌صورت میدانی برای نظارت جدی در بازار حضور یابند.

حسینی‌پور متذکر شد: تامین آرد به‌میزان کافی برای خبازی‌ها و همچنین نظارت بر کیفیت و ساعات پخت نان به‌منظور تسهیل دسترسی مردم به نان مورد توجه جدی باشد.

وی یادآور شد: بازار مازندران باید از میوه‌های تولیدی استان اشباع باشد و به‌صورت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.