کد خبر : 5287
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۱۷
135 views

مشکلی در تامین و توزیع مرغ و تخم‌مرغ نداریم/عرضه با نرخ مصوب در بازار مازندران

مشکلی در تامین و توزیع مرغ و تخم‌مرغ نداریم/عرضه با نرخ مصوب در بازار مازندران

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران با بیان اینکه بازار هیچ مشکلی در تامین و عرضه مرغ ندارد و شاهد هیچ‌گونه تشکیل صف مرغ در استان نیستیم؛ گفت: انبارهای ذخیره‌سازی، مملو از مرغ‌های منجمد وارداتی و داخلی است و توزیع مرغ‌های منجمد تا پایان ماه رمضان قطع نمی‌شود. کامران هاشمی در گفت‌وگو با

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران با بیان اینکه بازار هیچ مشکلی در تامین و عرضه مرغ ندارد و شاهد هیچ‌گونه تشکیل صف مرغ در استان نیستیم؛ گفت: انبارهای ذخیره‌سازی، مملو از مرغ‌های منجمد وارداتی و داخلی است و توزیع مرغ‌های منجمد تا پایان ماه رمضان قطع نمی‌شود.


کامران هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تیتر شمال؛ در خصوص آخرین وضعیت تامین و توزیع مرغ در بازار مازندران، اظهار کرد: با تمهیدات انجام شده خوشبختانه ذخیره‌سازی بسیار خوبی برای تامین مرغ در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شده است.

وی افزود: بازار هیچ مشکلی در تامین و عرضه مرغ ندارد و شاهد هیچ‌گونه تشکیل صف مرغ در استان نیستیم.

رئیس اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هر کیلو مرغ در بازار مازندران با نرخ 31 هزار تومان در دسترس متقاضیان است.

هاشمی ادامه داد: البته توزیع مرغ منجمد دولتی با قیمت هر کیلو 20 هزار تومان در سطح استان در حال انجام است و تا پایان ماه رمضان نیز ادامه دارد.

وی در خصوص وضعیت عرضه تخم مرغ در بازار استان، اعلام کرد: هم اکنون قیمت هر شانه تخم مرغ در بازار بنا به نرخ مصوب، 43 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، تاکید کرد: خوشبختانه وضعیت تامین و توزیع مرغ نسبت به سال‌های گذشته مطلوب‌تر است و شاهد مشکلات گذشته در بازار نیستیم.

هاشمی متذکر شد: انبارهای ذخیره‌سازی، مملو از مرغ‌های منجمد وارداتی و داخلی است و توزیع مرغ‌های منجمد تا پایان ماه رمضان قطع نمی‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.