کد خبر : 7508
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
118 views

استاندار مازندران اعلام کرد:

سالم‌سازی دستگاه اداری و تسهیل در پاسخگویی به مردم دو ماموریت اصلی مدیران است

سالم‌سازی دستگاه اداری و تسهیل در پاسخگویی به مردم دو ماموریت اصلی مدیران است
حسینی‌پور با بیان اینکه مهم‌ترین ماموریت مدیران ما سالم‌سازی دستگاه اداری استان و تسهیل در پاسخگویی به مردم است؛ گفت: نباید در دستگاه‌های دولتی به هیچ عنوان شاهد بدحجابی یا مسائل مرتبط با شئونات اسلامی باشیم.

به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در حاشیه جلسه امروز شورای اداری استان در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز در ابتدا تذکرات آیت‌الله لائینی نماینده ولی‌فقیه استان در مباحث مختلف به‌ویژه فضای عمومی استان و برگزاری مراسمات ماه محرم را داشتیم.

وی افزود: پس از آن گزارش تعداد چند از مدیران استانی را پیرامون فعالیت‌هایی که در حوزه عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان در حال انجام است و همچنین گزارشی از سه تن از فرمانداران استان پیرامون پیشرفت اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی را داشتیم.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: در مجموع، هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های اجرائی استان وجود دارد و تعامل بسیار مطلوبی بین سه قوه مستقر در استان ایجاد شده است.

مقام عالی دولت در استان، ادامه داد: تذکرات دستگاه‌های نظارتی به مدیران نیز توسط رئیس دیوان محاسبات استان در این جلسه اعلام شد.

حسینی‌پور با اشاره به برقراری ارتباط و هماهنگی‌های خوب اداری میان دستگاه‌های استان، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین ماموریت مدیران ما سالم‌سازی دستگاه اداری استان و تسهیل در پاسخگویی به مردم است؛ خدمت رسانی بی منتی که شعار دولت مردمی سیزدهم است در مدیران استان نهادینه شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر، همگرایی خوبی بین مدیران استان در راستای حل مشکلات و معضلات مردم وجود دارد و این جلسات، جلسات عمومی است و در کنار آن جلسات تخصصی زیادی داریم که شورای اداری عمدتا به مسائل عمومی می‌پردازد.

استاندار مازندران با بیان اینکه شئونات اسلامی در دستگاه‌های دولتی مورد بحث ما در جلسه امروز شورای اداری بود؛ عنوان کرد: در هر صورت، دستگاه‌های اداری به عنوان نماد اصلی دستگاه‌های اجرائی نظام اسلامی هستند و خوشبختانه در استان، حداکثر نفرات به شئونات پایبند هستند و اگر بعضا موضوعاتی وجود داشته باشند مدیران موظف به تذکر هستند و نباید در دستگاه‌های دولتی به هیچ عنوان شاهد بدحجابی یا مسائل مرتبط با شئونات اسلامی باشیم.

مقام عالی دولت در استان، گفت: همه مدیران و کارمندان باید در خدمت‌رسانی به مردم، حداکثر تلاش خود را کنند و ما نیز در نهایت تلاش برای سهولت ارتباط میان دستگاه‌ها در تعالی استان و خدمت رسانی به مردم هستیم.

حسینی‌پور با اشاره به حجم بالای حضور گردشگر در مازندران و طبیعتا آمار بالای تصادفات در استان، مطرح کرد: ما به دلیل وسعتی که استان دارد و گستردگی که روستاها دارند، نیازمند تجهیز و به روزرسانی امکانات در حوزه پایگاه‌های انتقال خون هستیم.

وی با این توضیح که ما در استان مازندران بودجه خاصی برای تجهیز امکانات پایگاه‌هیا انتقال خون نداریم و دولت نیز در این زمینه چندان بودجه خاصی ندارد؛ متذکر شد: طبیعی است که تجهیزات ما باید در این زمینه به روز شود و لذا سازمان انتقال خون کشور باید حمایت و بودجه لازم را در این خصوص در دستور کار خود قرار دهد.

استاندار مازندران، یادآور شد: در صورت حمایت سازمان انتقال خون و تخصیص بودجه و تجهیز امکانات، ما آمادگی کامل برای به دو برابر رساندن تعداد پایگاه‌های انتقال خون حال حاضر استان را داریم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.