کد خبر : 7897
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۲۷
105 views

مدیرکل بهزیستی مازندران:

افتتاح 83 طرح و پروژه طی هفته دولت در مازندران/ 20 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار می‌شود

افتتاح 83 طرح و پروژه طی هفته دولت در مازندران/ 20 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار می‌شود
فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران از افتتاح ۸۳ طرح و پروژه در هفته دولت خبر داد و گفت: 20 واحد مسکونی در هفته دولت در استان مازندران واگذار می‌گردد.


به گزارش تیتر شمال؛ فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران ضمن گرامیداشت هفته دولت با بیان اینکه طی یک سال دولت مردمی سیزدهم چهار هزار و 200 طرح اشتغال‌زایی برای جامعه هدف بهزیستی مازندران راه‌اندازی شده است؛ اظهار کرد: در هفته دولت، 50 طرح اشتغال‌زایی به صورت نمادین در استان مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از احداث یک‌هزار و 248  واحد مسکونی برای مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی مازندران در دولت مردمی سیزدهم خبرداد و افزود: 20 واحد مسکونی در هفته دولت در استان مازندران واگذار می‌گردد.

مدیرکل بهزیستی مازندران، رونمایی از تمبر اورژانس اجتماعی، افتتاحیه مرکز نگهداری شبه خانواده شهرستان آمل، افتتاحیه سه مرکز مثبت زندگی در سطح شهرستان های ساری، میاندرود و تنکابن، کلنگ زنی پروژه ۶ واحدی مسکن خانواده های دو عضو دارای معلولیت شهرستان پل سفید، افتتاح دو مرکز مشاوره ، افتتاح کمپ (مرکزبهبودی معتادان) در شهرستان گلوگاه ، برپایی نمایشگاه دستاوردهای جامعه هدف در شهرستان ها، تهیه و پخش سه قسمت مستند به زیستن با موضوعات مختلف در راستای آگاهی بخشی و ارائه عملکرد بهزیستی مازندران در شبکه طبرستان را از جمله اهم برنامه های هفته دولت در بهزیستی مازندران برشمرد.

بریمانی همچنین از آغاز اجرای طرح جهادی شهدای بهزیستی در روستاهای بالادست و کم برخوردار استان در راستای خدمات رسانی برابر و اجرایی سازی عدالت اجتماعی، سهولت دسترسی جامعه هدف در مناطق بالادست و ارتقا آگاهی و دانش ساکنین مناطق در این هفته خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.