کد خبر : 7957
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
85 views

همزمان با آغاز هفته دولت؛

بیمه رایگان ۱۶۷ هزار قشر محروم جامعه /نمایشگاه دستاوردهای بیمه سلامت افتتاح شد

بیمه رایگان ۱۶۷ هزار قشر محروم جامعه /نمایشگاه دستاوردهای بیمه سلامت افتتاح شد
همزمان با آغاز هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولین استانی، نمایشگاه دستاوردهی بیمه سلامت در دولت سیزدهم در این اداره کل افتتاح شد.


به گزارش تیتر شمال؛ همزمان با آغاز هفته دولت با حضور جمعی از مسئولین و مدیران استانی، نمایشگاه دستاوردهای اداره کل بیمه سلامت در دولت سیزدهم افتتاح شد.

گفتنی است در این نمایشگاه که با حضور مرتضی ناصحی ،مدیرکل اداری و مالی ،علی رجبی وندچالی،مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، اسماعیل مهرافزا، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران همچنین مدیرکل بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح، مدیران سرپرستی بانک های ملت و رفاه استان، مدیرکل انتقال خون استان، سرپرست شعبه آتیه سازان استان،معاون اجرایی معاونت بهداشت استان و جمعی از مسئولین ، بیمه شدگان ، اصحاب رسانه استان و همکاران برگزار شد مجموعه عملکرد اداره کل بیمه سلامت مازندران در دولت سیزدهم در معرض دید عموم قرار گرفت.

در این نمایشگاه علاوه بر ارائه آخرین آمار عملکردها، طرح های شاخص الکترونیکی، طرح دارویار، حمایت از زوجین نابارور، حمایت از بیماران معتاد، پروژه های ساختمانی، رصد و مدیریت هزینه ها، آمار جمعیت و موسسات تحت پوشش، پزشکیخانواده و نظام ارجاع و …. در معرض دیر بازدیدکنندگان قرار می گسرد. همچنین در این نمایشگاه خدماتی نظیر پوشش بیمه ای رایگان سلامت، ویزیت رایگان(تست قند خون، اندازه گیری فشار خون، مشاوره های پزشکی علی الخصوص در زمینه کرونا، انجام واکسیناسیون برای افراد داوطلب (توسط گروهی از پزشکان درمانگاه حضرت ابوالفضل(ع) ساری) ، مشاوره های بیمه گری، عقد قرارداد و …. به بازدیدکنندگان ارائه می شود.

بیمه رایگان ۱۶۷ هزار قشر محروم جامعه 

مدیر کل بیمه سلامت مازندران به برنامه اجرای بیمه رایگان افراد فاقد هر نوع بیمه پایه در استان اشاره کرد و گفت :  از دی ماه پارسال تاکنون در مازندران ۱۶۷ هزار نفر از اقشار آسیب پذیر، محروم ، ساکنان مناطق حاشیه شهرها و دوردست بیمه سلامت همگانی رایگان شدند.

محمد رضا میرزایی با اشاره به این که اینها افرادی هستند که هیچ نوع بیمه پایه ای ندارند ، توضیح داد : همچنین در صورتی که افراد دیگر فاقد بیمه در مازندران حضور داشته باشند حتی در صورت بستری شدن ،می توانند روی تخت بیمارستان تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار گیرند.

وی جمعیت زیر پوشش بیمه سلامت در مازندران را یک میلیون و ۶۱۰ هزار نفر اعلام کرد و بیان داشت: ۸۰ درصد آنها بدون پرداخت مبلغی بیمه  و از خدمات آن بهره مند هستند.

وی با ذکر این نکته که ۹۰۳ هزار نفر از بیمه شده های مازندران روستایی هستند که با توجه به جمعیت روستایی که در استان ساکن هستند، این میزان بیمه شده در این بخش بسیار حائز اهمیت است . اظهار داشت : بیمه شدگان این طرح در ۵۰ بیمارستان و درمانگاه دولتی و خصوصی استان مازندران می توانند خدمات دریافت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.