کد خبر : 7974
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
84 views

محمد مخبر در بدو ورود به مازندران:

الویت دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه تمام است

الویت دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه تمام است
معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح پروژه‌های هفته دولت وارد مازندران شد.


به گزارش تیتر شمال؛ لحظاتی قبل و با استقبال استاندار مازندران، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح پروژه‌های هفته دولت وارد مازندران شد.

در این سفر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران ، معاون اول رئیس جمهور را همراهی می کند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی استانداری مازندران ، در سفریکروزه معاون اول رئیس جمهور به صورت همزمان ۹۳۵ طرح هفته دولت استان افتتاح و به بهره برداری می رسد که برای این طرح‌ها، چهارهزار و ۴۷۳ میلیارد تومان هزینه شده است. با افتتاح این طرح ها یکهزار و ۵۳۹ نیز مشغول به کار می شوند.

همچنین به مناسبت هفته دولت با حضور معاون اول رئیس جمهور عملیات اجرایی ۲۰۷ طرح با سه‌هزار و ۷۳۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری آغاز می شود.

بنابراین گزارش در این سفر به صورت ویژه طرح آبرسانی حدود ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت شهرهای بابل ،امیرکلا ، هادی‌شهر و بابلسر پس از انتظار 13 ساله به بهره برداری می رسد.

افتتاح عملیات بهسازی و نوسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت در مازندران از دیگر برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران است.

معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به مازندران در فرودگاه‌ شهدای ساری درباره تکمیل طرح های ملی نیمه تمام در استان گفت: اراده جدی دولت تکمیل طرح های نیمه تمام در کل کشور است.

وی بیان کرد: در تمام سفرهای رئیس جمهور به استانها طرح جدیدی آغاز نشده و شاید به ندرت بوده و همه اعتبارات و تسهیلات روی طرح های نیمه تمام متمرکز شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.