کد خبر : 8090
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۵۷
67 views

با ثبت رکورد جدید در تابستان بدون خاموشی؛

سرمایه‌گذاری بالغ بر 20 هزار میلیاردی برق منطقه‌ای برای گذر از پیک ۱۴۰۲

سرمایه‌گذاری بالغ بر 20 هزار میلیاردی برق منطقه‌ای برای گذر از پیک ۱۴۰۲
همزمان با ریزش بار منطقه مازندران و گلستان به زیر ۴۰۰۰ مگاوات، نخستین جلسه رسمی پیشرفت فیزیکی پروژه های توسعه و احداث برای گذر از پیک ۱۴۰۲ در برق منطقه ای مازندران و گلستان برگزار شد.


به گزارش تیتر شمال؛ موسوی تاکامی، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در این جلسه با تشکر از تلاش جهادی پرنسل خدوم این شرکت در گذر از پیک مصرف برق افزود: با همدلی، وفاق و تلاش شبانه روزی فعالان این بخش شاهد گذر از پیک بدون خاموشی بودیم که این به نوبه خود یک رکورد جدید است که باید ثبت شود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در ادامه سخنان خود گفت: از امروز زنگ شروع عملیات اجرایی پروژه های توسعه و احداث برق منطقه ای مازندران و گلستان با تمرکز بر احداث خطوط انتقال که در دهه گذشته متاسفانه با توجه به شرایط معارضین و مسائل مالی و سایر موارد مغفول مانده است، بصدا در می آید.

موسوی تاکامی با اشاره به عزم جدی مسؤولان این شرکت برای تقویت زیرساخت های شبکه برق استان های مازندران و گلستان، تصریح کرد: با روش های نظارت بر کنترل پروژه مکانیزه تبلت پایه و پهپاد محور، پروژه ها بصورت دقیق و براساس برنامه زمانبندی و تخصیص منابع مالی رصد می شوند و با آغاز عملیات اجرائی پروژه‌های توسعه و احداث بنا است تا 20 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این بخش برای گذر از پیک 1402 صورت گیرد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان ادامه داد: همه پتانسیل موجود در استان های مازندران و گلستان از جمله استانداران توانمند، ولایی و متخصص استان ها، دستگاه های قضایی، انتظامی، امنیتی و بازرسی در اجرای پروژه ها به مدد می طلبیم و انشالله با درایت استانداران انقلابی برادران دکتر حسینی پور و دکتر زنگانه که در طی پنج ماه گذشته نیز پرتوان و قدرتمند پشتیبان این شرکت بودند، پیک سال بعد را مدیریت و از چالش های اجرایی گذر می کنیم.

وی در ادامه سخنان خود به پتانسیل بالای متخصصان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان اشاره کرد و افزود: با بهره گیری از این ظرفیت بالا، شعار «ما می توانیم» را محقق و عملیاتی خواهیم کرد.

انتهای پیام//

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.