کد خبر : 8767
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
128 views

نماینده ولی‌ فقیه در مازندران تاکید کرد:

لزوم تقویت جبهه ملی رسانه‌ای در فضای مجازی/دشمن از پیشرفت ایران اسلامی ناراحت است

لزوم تقویت جبهه ملی رسانه‌ای در فضای مجازی/دشمن از پیشرفت ایران اسلامی ناراحت است
نماینده ولی‌ فقیه در مازندران با بیان اینکه باید جبهه ملی رسانه ای محور مقاومت در فضای مجازی کشور و خارج از کشور ایجاد شود، گفت:باید شبکه ملی اطلاعات را در کشور تقویت کنیم چرا که دشمنان توطئه می کنند و نباید فرصت موفقیت را به آنها دهیم.


به گزارش تیترشمال؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی،‌ در خطبه های نماز جمعه ساری با زهم خودم و شما نمازگزاران را به تقوا الهی دعوت می کنم چرا که بهترین توصیه های قرآنی و اهلی بیتی که سفارش به تقوا است را رعایت کنیم، اظهار کرد: پیامبر اسلام(ص) از کسی رضایت دارد که با تقوا باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با بیان اینکه شیعه باید موازین دینی را بشناسد و رعایت کند، افزود: امید است درس تقوا را از مکتب دین بیش از گذشته بیاموزیم و پیشه کنیم.

وی به ولادت پیامبراسلام(ص) و روز اخلاق و مهرورزی اشاره کرد و گفت: زندگی پیامبر اسلام(ص) سرشار از مهرورزی و اخلاق و رأفت و محبت بوده است.

محمدی لائینی با اشاره به ولادت امام جعفرصادق(ع) رئیس مذهب شیعه اشاره و بیان کرد: ولادت رسول مهربانی ها حضرت محمدمصطفی(ص) بین دو نقل شیعه و سنی ۱۲و ۱۷ربیع مطرح است که این هفته به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه هفته وحدت یادگار خمینی کبیر است، گفت:پیام دین اسلام پیام وحدت و رحمت است.

خطیب جمعه ساری با اشاره به اهمیت وحدت و انسجام و الفت و اخوت دینی بین مسلمانان افزود: مراد از تقوای شایسته، این که انسان اطاعت خدا کند، خدا را فراموش نکند، خدا را شکر کند و کفران نعمت نداشته باشد. تحف العقول صفحه ۳۸۰.

وی با بیان اینکه  گروه جهادی الکفیل (تحت عنوان امدادگر عبدالله والی) با حضور ۱۲۰ دندانپزشک به مدت چهار روز از امروز ۲۱ مهر مصادف با ۱۶ ربیع‌الاول تا ۲۴ مهرماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) ساری خدمات تخصصی رایگان شامل کشیدن، جراحی، پر کردن، ترمیم و عصب‌کشی را به مددجویان این نهاد ارائه می‌دهند افزود: ما قدردان این حرکت شایسته کمیته امداد استان مازندران هستیم که در کنار کمک‌های معیشتی و انسان دوستانه در حوزه‌ی بهداشت و درمان جمعیت تحت پوشش خود نیز ورود پیداکرده است.

محمدی لائینی به سالروز ورود مقام معظم رهبری به اروست در منطقه محروم و دورافتاده پشتکوه ساری اشاره کرد و گفت: به یمن این سفر تاریخی و بابرکت رهبری تعداد ۵۰۰ سبد معیشتی به ارزش هر سبد یک‌میلیون تومان بین مددجویان پشتکوه توزیع می‌شود.

وی از توزیع ۱۸ سری جهیزیه بین نوعروسان پشتکوه ساری خبر داد و اضافه کرد: همچنین تعداد ۳۵ دندانپزشک از گروه جهادی الکفیل که در مصلی نماز جمعه ساری خدمات رایگان به مددجویان استان ارائه کردند به منطقه پشتکوه اعزام می‌شوند تا مددجویان آن منطقه دورافتاده از خدمات دندانپزشکی بهره‌مند شوند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه خیرین، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران ۷ هزار و ۷۰۰ سری لوازم‌التحریر به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بین دانش آموزان استان توزیع کردند،‌افزود: ۲۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر سبد کالا یک‌میلیون تومان و همچنین ۲۶۲ سری جهیزیه شامل یخچال، پنکه، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز و تلویزیون  به ارزش هر سری ۴۳ میلیون تومان در اختیار جامعه هدف تحت پوشش امداد استان قرار داده  شد.

وی از برگزاری نخستین کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه در جهان ۲۷مهر ماه در ساری خبر داد و گفت: بیش از ۳۰۰مقاله خارجی و داخلی به دبیرخانه این کنگره رسیده است.

محمدی لائینی با بیان اینکه حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور سه تير 1337 در یک خانوداه مذهبی و كشاورز  از مادري سادات در روستای ازنی بخش چهاردانگه ساری  متولد شد، ادامه داد: اين شهيد روحاني 22 مهرماه 1359 در اولين روزهاي شروع جنگ تحميلي بعد از گذشت 22 روز از شروع جنگ در سر پل ذهاب به شهادت رسيده اند و پيكر مطهرشان به خاكستر بدل شده و به صورت يادبود براي اين شهيد آرامگاه ساخته شده است.

وی به روز جهانی غذا اشاره و بیان کرد: امروز امنیت غذایی حرف اول را در دنیا می زند. خرید تضمینی گندم در سالجاری از ۴.۵میلیون تن در سال گذشته به ۷.۵میلیون تن رسیده است. الگوی کشت نیز در سال های آینده اصلاح خواهد شد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه اینکه سند الگوی کشت برای اولین بار در دولت انقلابی تدوین شد، گفت: این سند به بهبود حال و روز کشاورزی استان کمک خواهد کرد.

وی به روز تربیت بدنی و ورزش اشاره و اظهار کرد:‌به فرموده رهبری باید حرفه ای شد اما فرهنگ غربی را نباید در بین خود را ه دهیم.

محمدی لائینی به اغتشاشات اخیر کشور و بزرگ نمایی رسانه های بیگانه اشاره کرد و گفت: این آشوبگران خسارت های مالی و جانی بیشماری را به ملت ایران وارد کردند.

وی با بیان اینکه مرگ مهسا امینی بهانه آشوبگران شد، افزود: مرگ این بانو برای همه ما ناگوار است اما اجازه نمی دهیم ضد انقلاب تجزیه ایران به شش قسمت و براندازی نظام را پیاده سازی کند.

نماینده ولی فقیه درمازندران گفت: دولت انقلابی تصمیمات اساسی و اقدامات ارزشمندی را پیاده کردند و گره های کور در برخی از حوزه ها همانند وارد کردن ۱۵۰میلیون دز واکسن کرونا را باز شد و دشمن از این پیشرفت ایران اسلامی ناراحت است از این رو اغتشاش و آشوب در کشور به راه می اندازد.

وی با بیان اینکه باید جبهه ملی رسانه ای محور مقاومت در فضای مجازی کشور و خارج از کشور ایجاد شود، افزود‌:باید شبکه ملی اطلاعات را در کشور تقویت کنیم چرا که دشمنان توطئه می کنند و نباید فرصت موفقیت را به آنها دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.