کد خبر : 8916
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
153 views

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران:

رفع مشکلات آبی ۸ روستای شهرستان بابل بعد از ۱۵ سال

رفع مشکلات آبی ۸ روستای شهرستان بابل بعد از ۱۵ سال
مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران با اشاره به مشکل کمبود آب ۸روستای مجتمع آبرسانی درزی کلای گتاب شهرستان بابل گفت: با اجرای ۲۴۰۰ متر خط انتقال کمبود آب ساکنان این روستا بعد از ۱۵ سال برطرف شد.


به گزارش تیترشمال؛ بهزاد برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به مشکل کمبود آب ۸روستای مجتمع آبرسانی درزی کلای گتاب شهرستان بابل گفت: با اجرای ۲۴۰۰ متر خط انتقال کمبود آب ساکنان این روستا بعد از ۱۵ سال برطرف شد.

وی با اعلام این خبر افزود: برای تقویت فشار آب شرب مشترکین روستاهای دلاور کلا، ملامحله، درزی کلانصیرایی، درزی کلا آخوندی پایین، درزی کلا آخوندی بالا، سوربن، حاجی کلا و یورسیاه کلا محله، در حدود ۲۴۰۰ متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰ و ۲۵۰ میلی متری از خط انتقال ۱۰۰۰ میلی متری شهرهای گروه الف انشعاب گرفته شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۴۰ میلیارد ریال هزینه صرف شد، تصریح کرد: با اجرای این طرح ۱۳هزار نفر در این روستاها از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی برخوردار شدند.

برارزاده اعلام کرد: مخزن زمینی با حجم ۵۰۰ مترمکعب برای استفاده ساکنان این روستاها ساخته و در فاز بعدی پس از ارزیابی و بررسی های فنی، ارتقای این مخزن در دستور کار شرکت قرارخواهد گرفت.

انتهای پیام//

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.