کد خبر : 8952
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
119 views

معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر:

اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان برای توسعه برق مازندران/تابستان بدون خاموشی در تابستان سال آینده

اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان برای توسعه برق مازندران/تابستان بدون خاموشی در تابستان سال آینده
معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر از اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه برق مازندران خبر داد و گفت: در صورت تامین منابع تلاش خواهد شد که پروژه های دارای اولویت در دستور کار همکاران ما قرار گیرد.


به گزارش تیترشمال؛ محمد الله‌داد در همایش بررسی مشکلات بهره برداری و تنگناهای شبکه فوق توزیع درپیک تابستان سال۱۴۰۲ که با حضور علیرضاپور مدیر کل دفتر فنی شبکه انتقال توانیر، موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و مدیران عامل شرکت های توزیع برق استان مازندران و گلستان، در ساختمان ستادی این شرکت برگزار شد بیان کرد: هم در بخش انتقال و هم در بخش توزیع، تابستان امسال برخلاف پارسال تلاش بسیار خوب و موثری برای تامین برق پایدار مردم اتفاق افتاد و شاهد حداقل خاموشی ها در استانها بودیم.

وی به برنامه ریزی خوب و همکاری مشترکین خانگی، صنعتی و کشاورزی در استان های مازندران و گلستان اشاره و بیان کرد: امسال بیش از ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته برق صنایع را هم بیشتر تامین کردیم.

معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر در ادامه گفت: برای توسعه و بهینه سازی شبکه های برق منطقه ای و توزیع، اعتبارات خوبی پیش بینی شده و امیدواریم با پروژه هایی که تعریف شده سال آینده اجرای طرحها را برابر تقویم تدوین شده پیش ببریم.

الله داد از اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه برق مازندران خبر داد و گفت: در صورت تامین منابع تلاش خواهد شد که پروژه های دارای اولویت در دستور کار همکاران ما قرار گیرد.

تابستان بدون خاموشی در تابستان سال آینده

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان نیز گفت: برای گذر از پیک تابستانی که گذشت بالغ بر ۱۵۰۰ مگاولت آمپر ترانسفورماتور در پست های انتقال فوق توزیع نصب کردیم که تقریبا معادل ۳۰ درصد ظرفیت پیک بوده است.

موسوی تاکامی افزود: این رقم خیلی بزرگی در این مدت ۴ ماهی که از ابتدای سال شروع به نصب این تجهیزات کردیم بوده و ولتاژ را در سطح استان های مازندران و گلستان تثبیت کردیم و برق مطمئن، پایدار و بادوام را به مردم تحویل دهیم.

وی تصریح کرد: تابستان را بخوبی گذراندیم و توانستیم هم انتقال توان خوب برق با ولتاژ ثابت به مشترکین داشته باشیم و رضایت مردم را جلب کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در ادامه از برنامه ریزی این شرکت برای کاهش خاموشی ها در تابستان سال آینده خبر داد و گفت: با اجرای طرحهای در دست این شرکت تا سال آینده حدود ۲ هزار مگاولت آمپر به ظرفیت پست های انتقال برق اضافه خواهد شد تا در تابستان سال اینده با مشکل تامین برق مواجه نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.