کد خبر : 8948
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
115 views

معاون استاندار مازندران خبر داد:

رتبه دوم مازندران در اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی/حال صنعت خوب می‌شود

رتبه دوم مازندران در اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی/حال صنعت خوب می‌شود
معاون استاندار مازندران گفت: در سال جاری مازندران با پرداخت 14 هزار میلیارد ریال از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه، حائز رتبه دوم پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی در سطح کشور شد.


به گزارش تیترشمال؛ حسن خیریانپور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ساری که با محوریت بخش چهاردانگه در شهرک صنعتی کیاسر برگزار شد؛ اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید و جایگاه صنعت، شبکه بانک‌های عامل حضور فعال و خوبی در حوزه اقتصادی استان دارند.

وی تاکید کرد: سهم سال گذشته مازندران در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه، مبلغ 9000 میلیارد ریال بوده که تاکنون مبلغ 14000 میلیارد ریال از محل این سهمیه پرداختی داریم که حائز رتبه دوم پرداخت تسهیلات در سطح کشور است.

معاون همآهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: از محل مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به مازندران، با همکاری شبکه های بانکی استان بالغ بر 110 هزار میلیارد ریال با بانکها به توافق رسیدیم که در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش به واحدهای صنعتی و تولیدی پرداخت کنند.

یاسر امینی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در این جلسه، گفت: در سال جاری، بمنظور اجرای منویات مقام معظم رهبری و تصمیمات هیئت دولت در راستای حمایت از تولید و گردش چرخ صنعت، با تدبیر و درایت استاندار مازندران کارگروه جدیدی تحت عنوان کارگروه احیاء و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی استان تشکیل و با برگزاری جلسات منظم هفتگی، مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در هر شهرک و ناحیه صنعتی احصاء و پس از بررسی کارشناسانه، بسرعت اخذ تصمیم می شود.

یاسر امینی تصریح کرد: جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ساری با محوریت بخش چهاردانگه نیز در ادامه تصمیمات این کارگروه و در راستای حضور استاندار مازندران در منطقه، بمنظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کیاسر تشکیل و ضمن طرح مشکلات واحدهای صنعتی این شهرک تصمیمات لازم اتخاذ شد.

گفتنی است آمارهای تخصیص تسهیلات به بخش تولید درماه‌های اخیر نشان می‌دهد که ابزار و امکانات تولیدکنندگان برای بازگشت به چرخه تولید یا افزایش تولید درحال فراهم شدن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.