کد خبر : 8970
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
96 views

استاندار مازندران در جلسه ستاد تنظیم بازار:

نظارت میدانی از بازار در دستور کار فرمانداران/نباید قیمت‌های بازار موجب نگرانی مردم شود

نظارت میدانی از بازار در دستور کار فرمانداران/نباید قیمت‌های بازار موجب نگرانی مردم شود
حسینی پور با بیان اینکه فرمانداران می‌بایست گزارش میدانی از وضعیت بازار ارائه کنند تا وضعیت بازار به طور واقعی نگریسته و برای آن برنامه ریزی شود؛ گفت: نباید فاصله مبدا و تولید با مقصد و مشتری زیاد و موجب نگرانی شود.


به گزارش تیترشمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مازندران اظهار کرد: فرمانداران می‌بایست گزارش میدانی از وضعیت بازار ارائه کنند تا وضعیت بازار به طور واقعی نگریسته و برای آن برنامه ریزی شود.

وی افزود: فلسفه وجودی ستاد تنظیم بازار، برقراری نظم و انضباط در تولید و توزیع و نیز رساندن کالا با قیمت مصوب به مردم است و نباید فاصله مبدا و تولید با مقصد و مشتری زیاد و موجب نگرانی شود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: برقراری عدالت، زمینه ساز انگیزه برای تولیدکنندگان است و باید با اعمال بهترین مدیریت فاصله قیمت ها را کم کرد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه کمیسیون نظارت بر اصناف بعنوان یک ظرفیت مهم می بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد تا دارای اثرگذاری شود، تاکید کرد: فضای اصناف نیازمند تغییرات و تحولات فراوانی است چرا که با روندهای سنتی حاکم بر اصناف نمی توان در فضای بازارهای مدرن موفق عمل کرد.

حسینی پور تصریح کرد: نگاه ما تقویت جایگاه اصناف و مرجع شدن همه صنوف است و بعنوان سیاست گذار در مباحث کلان از اصناف حمایت و پشتیبانی می کنیم.

وی یادآور شد: جایگاه اصناف می بایست تقویت شود تا نظارت اصلی بر دوش اصناف باشد و نیازی به دخالت بقیه دستگاه ها نباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.