کد خبر : 9071
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
95 views

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران خبر داد

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی شمال

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی شمال
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌‌های شمال خبرداد.


به گزارش تیترشمال؛ محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره وضعیت جاده‌های استان، اظهار کرد: در حال حاضر ازنظر ترافیکی وضعیت جاده‌های استان به‌صورت عادی و روان است و ازنظر جوی نیز در ارتفاعات کندوان، هراز و غربی شاهد بارش باران هستیم.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا چهارشنبه ۱۱ آبان تا روز شنبه ۱۴ آبان در جاده‌های شمال،گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ فردا تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج ـ چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد یک‌طرفه می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن‌آباد ممنوع بودخ و با اعلام ماموران پلیس در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران یک‌طرفه خواهد شد.

هاشمی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی از محور هراز اشاره کرد و یاداور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: اجرای این محدودیت‌ها باتوجه افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.