کد خبر : 9670
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
94 views

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران خبر داد:

اجرای پویش مجازی «لاله‌های زهرایی» همزمان با تشییع شهدای خوشنام در مازندران

اجرای پویش مجازی «لاله‌های زهرایی» همزمان با تشییع شهدای خوشنام در مازندران
مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران از آغاز پویش مجازی «لاله‌های زهرایی» همزمان با تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در ایام شهادت حضرت زهرا (س) در استان خبر داد.


به گزارش تیترشمال؛ محمد جواد نوری‌تلاوکی مسئول مرکز فضای مجازی بسیج  مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مراسم تشییع پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام در ایام شهادت حضرت زهرا (س) در سراسر مازندران، از آغاز پویش مجازی «لاله‌های زهرایی» خبر داد.

وی بیان کرد: پویش استانی «لاله های زهرایی» از فردا سوم تا هفتم دی‌ماه به منظور پاسداشت و ارج نهادن به مقام والای شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، خودباوری و مسؤولیت‌پذیری در فضای مجازی انجام می شود.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران افزود: مرکز فضای مجازی بسیج استان با همکاری بسیج رسانه و برخی از خبرگزاری های مطرح استان این پویش را به اجرا گذاشته است.

نوری تصریح کرد: به مناسبت تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها علاقه‌مندان می‌توانند از این مراسم در شهر خود نقاشی، عکس، کلیپ و دل نوشته تهیه کرده و آثار خود را با هشتگ‌ #لاله_های_زهرایی به شناسه @lalehaye_zahraei در پیامرسان روبیکا ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در استان و شهر خود نقاشی، عکس، کلیپ و دل نوشته تهیه کرده و آثار خود را با هشتگ‌ #لاله_های_زهرایی از طریق پیامرسان روبیکا تا ۷ دی ماه جاری به نشانی @lalehaye_zahraei ارسال کنند.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران در پایان بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بسیار مهم برشمرد و گفت: آثار منتخب این پویش در رسانه های مطرح استان منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.