کد خبر : 9794
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
76 views

دبیر کابینه مشورتی جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی مازندران:

مازندرانی‌ها سهامدار می‌شوند/فروشگاه‌های اقتصاد مقاومتی در 8 شهر مازندران دایر می‌شود

مازندرانی‌ها سهامدار می‌شوند/فروشگاه‌های اقتصاد مقاومتی در 8 شهر مازندران دایر می‌شود
دبیر کابینه مشورتی جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی مازندران از سهامدار شدن ۷۰ هزار شهروند در شهرهای استان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ کاظم رازقندی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه تشکیل تعاونی پیشگامان اقتصادی در مرحله اول مدنظر است، اظهار کرد: درنظر داریم این سهام را در اختیار دهک های پایین جامعه قرار دهیم.

وی، اردیبهشت سال آینده را زمان توزیع سهام و دایرشدن فروشگاه های اقتصاد مقاومتی اعلام و یادآور شد: در مرحله نخست، تعاونی ها در ۸ شهر گلوگاه، نکا، بهشهر، محمودآباد، سوادکوه، فرح آباد، تنکابن، نشتارود و شیرود دایر خواهد شد.

دبیر کابینه مشورتی جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بابت سهام ریالی از مردم دریافت نمی شود، توضیح داد: افراد واجد الشرایط شناسایی شدند و سهام خود را از طریق ثبت احوال تحویل خواهند گرفت.

رازقندی با اعلام اینکه کلیه محصولات در فروشگاه ها با سود ۴ درصد بفروش می رسند و این درحالی است که برخی کالاها سود ۳۰ تا ۶۰ درصدی دارند، خاطرنشان کرد: اجناس بدون واسطه و با قیمت مناسب به دست مردم خواهد رسید.

وی با بیان اینکه دچار اقتصاد مافیایی شده ایم و متاسفانه دولت ها نتوانستند مقابل این مساله قد علم کنند، گفت: بدنبال آن هستیم که یک اقتصاد نوینِ اسلامی محض به دست مردم اتفاق بیفتد.

وی بر اقتصاد مقاومتي تاکید و افزود: بنیاد اقتصاد مقاومتي مردم هستند و نباید بر محور دولت باشد.

دبیر کابینه مشورتی جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی مازندران با اعلام اینکه درصدد پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستیم، ادامه داد: باید در راستای بازگشت امید و روحیه خودباوری به جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.