کد خبر : 9811
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۳:۲۵
97 views

رئیس دستگاه قضا مازندران خبر داد؛

آزادسازی 10هزار متر از سواحل بکر شهرستان نوشهر/دستگاه قضا قاطعانه پیگیر انجام آزادسازی سواحل در سراسر استان است

آزادسازی 10هزار متر از سواحل بکر شهرستان نوشهر/دستگاه قضا قاطعانه پیگیر انجام آزادسازی سواحل در سراسر استان است
رئیس کل دادگستری مازندران از آزادسازی 10هزار متر از اراضی ساحلی بکر شهرستان نوشهر خبر داد و گفت: دستگاه قضایی استان نسبت به آزادسازی اراضی ساحلی قاطعانه ورود کرده و پیگیر مراحل انجام آن در سراسر استان است.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران در جمع خبرنگاران  از آزادسازی 10 هزار متر از اراضی ساحلی بکر و بسیار با ارزش شهرستان نوشهربا همکاری و پیگیری اداره کل بنادر ودریانوردی، منابع طبیعی، نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های مربوطه خبر داد.

وی با بیان این مطلب، افزود:  آزادسازی حریم دریا همراه با  ایجاد محل دسترسی، در راستای احیای حقوق عامه صورت می‌گیرد و آزادسازی سواحل در سال‌های اخیر نشان می‌دهد عزمی ملی برای این امر مهم  در کشور وجود دارد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران، خاطرنشان کرد: هماهنگی و همکاری دستگاه‌های دولتی و نهادهای مختلف با دستگاه قضایی  موجب آزادسازی 10 هزار متر از سواحل منطقه  خیررود شهرستان نوشهر شد.

اکبری با اشاره به اهمیت حفظ اراضی ملی و ساحلی برای نسل آینده، تاکید کرد: دستگاه قضایی استان نسبت به آزادسازی اراضی ساحلی قاطعانه ورود کرده و پیگیر مراحل انجام آن در سراسر استان است تا این اراضی زیبا و با ارزش که متعلق به همه اقشار مردم است در اختیار صاحبان اصلی‌اش قرار گیرد و مردم بتوانند به آسانی از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.