کد خبر : 9869
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
84 views

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

تخصیص ۲۳۳ هکتار زمین برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن در مازندران

تخصیص ۲۳۳ هکتار زمین برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن در مازندران
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندان با بیان اینکه ۲۳۳ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مازندران اختصاص یافته است؛ گفت: مقرر شد برای این مقدار از زمین حدود ۱۳ هزار واحد مسکن ساخته شود.


به گزارش تیتر شمال؛ علی دیوسالار سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۳۳ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مازندران اختصاص یافته است؛ اظهار کرد: مقرر شد برای این مقدار از زمین حدود ۱۳ هزار واحد مسکن ساخته شود.

وی با بیان اینکه ۱۰۲ هکتار از این زمین‌ها به سازمان ملی زمین و مسکن تعلق دارد؛ افزود: ۲/۷۷ هکتار این زمین‌ها متعلق به منابع طبیعی و ۱۰ هکتار مربوط به سازمان جهاد کشاورزی، ۷/۱۱ هکتار مربوط به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و ۴/۳۲ هکتار مربوط به سایر دستگاه‌ها است.

دیوسالار با تاکید بر اینکه بیشترین زمین اختصاص یافته در شهرهای بهشهر، ساری و بابل واقع شده است؛ تصریح کرد: برای تامین و صدور سند زمین‌های موردنیاز این طرح اداره کل مناببع طبیعی، اداره ثبت و اسناد و املاک استان بیشترین درصد همکاری را با ما داشته‌اند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران در خاتمه به همکاری مطلوب برخی دستگاه‌های اجرایی در امر ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.