کد خبر : 9862
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
84 views

معاون اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

دوازدهمین دوره استانی جایزه ادبی «یوسف» برگزار می‌شود/مهلت ارسال آثار تا ۱۵ فروردین سال آینده

دوازدهمین دوره استانی جایزه ادبی «یوسف» برگزار می‌شود/مهلت ارسال آثار تا ۱۵ فروردین سال آینده
معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» داستان کوتاه دفاع مقدس در استان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سید محمد صادقی سنگدهی از برگزاری دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» داستان کوتاه دفاع مقدس خبر داد و گفت: دبیرخانه استانی این دوره در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران آغاز بکار کرد.

وی با اشاره به اینکه فراخوان دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در بین نویسندگان و صاحبان قلم استان مازندران منتشر شد، افزود: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اعلام شده است.

معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه این جشنواره در بخش بزرگسال، نوجوان و ویژه برگزار می‌شود، گفت: موضوع اصلی داستان در بخش بزرگ سال دفاع مقدس، رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت ذکر شده است.

صادقی موضوع اصلی داستان بخش نوجوان را دفاع مقدس و رزمندگان اسلام عنوان کرد و ادامه داد: همچنین در بخش ویژه داستان با محوریت «وحدت ملی، ایران قوی» مورد پذیرش است.

وی حجم آثار ارسالی را تا سقف ۴ هزار کلمه اعلام کرد و افزود: آثار به صورت تایپ WORD با ذکر نام و نام خانوادگی، سال و محل تولد، تحصیلات، نشانی محل سکونت و تلفن ثابت و همراه به دبیرخانه ارسال شود.

صادقی توجه به زبان و ادبیات محلی، پرداخت حماسه آفرینی‌های رزمندگان و معرفی شهدای شاخص مازندران را از ویژگی‌های آثار اعلام و خاطرنشان کرد: آثاری که در تعارض با ارزش‌های اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت باشد از گردونه داوری خارج می‌شود.

وی زمان اختتامیه استانی را بهار ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: در آئین اختتامیه از ۱۲ برگزیده استانی تقدیر به عمل خواهد آمد.

صادقی گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی ساری، بلوار دفاع مقدس (کمربندی شرقی)، روبروی بیمارستان شفا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، معاونت ادبیات، انتشارات و تاریخ ارسال کنند و یا از طریق آدرس الکترونیکی SAJED.MAZANDARAN@GMAIL.COM و تلفن ثابت ۶ و ۳۳۱۱۲۱۸۵ و شماره همراه ۰۹۳۸۰۱۰۴۵۰۷ و ۰۹۳۵۲۳۰۷۱۵۸ ارسال کنند.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.