کد خبر : 9941
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
71 views

وزیر ورزش و جوانان:

استادیوم چمران آمل 35 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

استادیوم چمران آمل 35 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه استادیوم چمران آمل 35 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: با هماهنگی معاونت توسعه ورزش برق این مکان تا بهمن‌ماه آماده می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در بازدید از استادیوم چمران آمل اظهار کرد: جای افسوس دارد که در مازندران به جای چمن طبیعی از چمن مصنوعی مورد استفاده قرار گرفته شود، به مدیران ورزشی تاکید شده جایی که تامین آبی وجود دارد به ویژه مازندران، گیلان، گلستان و در استان‌های جنوبی کشور چمن طبیعی انجام شود، برای اینکه به امنیت، ایمنی و سلامت ورزشکاران و کیفیت تمرین و مسابقات در تمام ابعاد توجه شود، بهتر است در برنامه‌ریزی چمن‌های طبیعی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استادیوم چمران استاندار لازم را دارد، عنوان کرد: چمن مصنوعی در استادیوم ورزشی شهید چمران آمل طبق حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال از کیفیت مناسبی برخوردار است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: بعد از راه‌اندازی این چمن نیاز به نصب سایر امکانات ورزشی چون ورودی‌های در دسترس مناسب، محل نگهبانی خوب، اتاق‌های مناسب برای پذیرایی، استراحت و استقبال این فضای ورزشی است و لازمه این استادیوم می‌باشد .

وی به 32 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل استادیوم خبر داد واظهار کرد: تکمیل نور مناسب اتاق کشی برق تجهیزات و لوازم مورد نیاز از این جمله است و تا دهه فجر روشنایی ورزشگاه چمران انجام خواهد شد.
                          
سجادی تصریح کرد: با هماهنگی معاونت توسعه ورزش برق این مکان تا بهمن ماه آماده خواهد شد؛ چرا که هر مجموعه ورزشی با نداشتن برق از ساعات عصر به بعد از مدار خارج می‌شود، مابقی تجهیزات چون سکوها با وجود تامین ۳ هزار نفری در صورت نیاز ۵۰۰ نفر دیگر نیز اجرایی خواهد شد، تا مردم شهرستان از نهایت ظرفیت این فضای ورزشی آن هم در دل شهر استفاده ببرند.

وی با اشاره به درخواست پیست دو و میدانی در این استادیوم، خاطرنشان کرد: پیست تارتان بسیار گران شده و حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه نیاز است، امسال پیش‌بینی برای آن نشده است و در برنامه ۱۴۰۲ و نهایت ۱۴۰۳ در ردیف توسعه، تکمیل و تجهیز قرار میگیرد.

 وزیر ورزش در خصوص ورزشگاه بخش خصوصی کاله آمل گفت: در این زمینه اطلاعات کامل  و مطالعه لازم انجام و دقیق انجام شده است، نیاز به پیگیری خاص برای ادامه ساخت با اخذ مجوزهای خاص است و در مطالعات JIS و تعیین نقطه ساخت و محل ساخت مبنی بر قرار گرفتن یا نگرفتن کنار رودخانه انجام و نیاز به هماهنگی سایر دستگاه‌ها می‌باشد؛ این ورزشگاه یک سرمایه ملی است و به تقویت ارزش افزوده منطقه بپردازد و باعث افتخار برای ورزش کشور است.

انتهای پیام/
 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.