کد خبر : 9934
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
98 views

مدیرعامل شرکت گاز مازندران اعلام کرد؛

وضعیت بحرانی گاز در شهرستان‌های بهشهر، گلوگاه، بابل و آمل/احتمال قطعی دور از انتظار نیست

وضعیت بحرانی گاز در شهرستان‌های بهشهر، گلوگاه، بابل و آمل/احتمال قطعی دور از انتظار نیست
مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: شهرستان‌های بهشهر، گلوگاه، بابل و آمل بیشتر در وضعیت بحرانی گاز قرار دارند و در صورت تداوم افزایش مصرف در استان احتمال قطع گاز دور از انتظار نیست.


به گزارش تیتر شمال؛ قاسم مایلی رستمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شاهد اُفت ورود فشار گاز به استان هستیم گفت:متاسفانه فشار ورودی گاز استان از هزار پوند به ۱۴۰ پوند رسیده است، یعنی هشت تا ۹ برابر کاهش فشار ورودی گاز را در استان شاهد هستیم.

وی افزود:با توجه به برودت هوا مصرف متوسط گاز خانگی استان از ۳۳ تا ۳۵ میلیون متر مکعب به ۴۰ میلیون متر مکعب رسید، و این خطر اُفت و قطعی گاز خانگی را چندین برابر بیشتر کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: شهرستان‌های بهشهر، گلوگاه، بابل و آمل بیشتر در  وضعیت بحرانی گاز  قرار دارند و در صورت تداوم افزایش مصرف در استان احتمال قطع گاز  دور از انتظار نیست.

این مسئول ادامه داد: برای جلوگیری قطع احتمال گاز مشترکان خانگی در سه روز آینده گاز مصرفی جایگاه‌های سی ان جی بخش ادارات و واحد‌های سورتینگ قطع شده است.

مایلی رستمی از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از افت فشار گاز و قطع آن به ویژه در مناطق دوردست کوهپایه‌ای و سردسیر، در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

وی با تأکید بر لزوم تنظیم وسایل گرمایشی در دمای مناسب از مشترکان خواسته شد، از گرم کردن محیط‌های بلا استفاده پرهیز و دمای منزل را بین ۱۸ تا ۲۲ درجه حفظ کنند تا بخش‌های نیروگاهی، تولیدی و صنعتی با جریانی ایمن و پایدار، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.