کد خبر : 10317
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
151 views

رئیس سازمان صمت استان مازندران:

افتتاح ۱۴ طرح صنعتی در دومین از روز دهه فجر/دنبال احیای واحد‌های غیرفعال معدنی هستیم

افتتاح ۱۴ طرح صنعتی در دومین از روز دهه فجر/دنبال احیای واحد‌های غیرفعال معدنی هستیم
رئیس سازمان صمت استان مازندران گفت: ۱۴ طرح صنعتی با اشتغال ۳۸۱ نفر در دومین از روز دهه فجر افتتاح و به بهره برداری رسید همچنین برنامه ریزی برای احیای واحد‌های غیرفعال معدنی در دست اجرا داریم.


به گزارش تیتر شمال؛ محمد حسن صبوری دیلمی سرپرست سازمان صمت استان مازندران در حاشیه ششمین همایش فرصت سرمایه گذاری که در قائمشهر برگزار شد؛ به خبرنگار ما گفت: ۲۴۰ فرصت سرمایه گذاری در همایش های سرمایه گذاری استان در حوزه صنعت، معدن و تجارت شناسایی شد و ۴۵ فرصت سرمایه‌گذاری جدید نیز برای ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار در ششمین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی و جویبار به سرمایه گذاران معرفی شد.

وی تصریح کرد: همزمان با دومین روز از دهه فجر ۱۴ طرح صنعتی و تولیدی به ارزش بیش از ۵۴۶ میلیارد تومان و اشتغال ۳۸۱ نفر افتتاح شد.

صبوری با اشاره به احیای برخی واحد‌های معدنی غیر فعال در استان گفت: در حال حاضر در جهت احیای واحد‌های معدنی غیرفعال و راکد با برنامه ریزی و با استفاده از ظرفیت‌های ستاد تسهیل و ظرفیت‌های شورای معادن استان و کشور برای راه اندازی آن واحدها با هدف ایجاد اشتغال پایدار رایزنی ها در دست اجرا داریم.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.