کد خبر : 10340
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
231 views

با حضور استاندار مازندران انجام گرفت؛

افتتاح و بهره‌برداری از ۱۳۸ واحد مسکن معلولین استان مازندران/خانواده‌های فاقد مسکن در اولویت اداره کل بهزیستی قرار گیرند

افتتاح و بهره‌برداری از ۱۳۸ واحد مسکن معلولین استان مازندران/خانواده‌های فاقد مسکن در اولویت اداره کل بهزیستی قرار گیرند
استاندار مازندراندر آیین افتتاح ۱۳۸ واحد مسکن معلولین استان مازندران، با بیان اینکه خانواده‌های فاقد مسکن باید در اولویت اداره کل بهزیستی قرار گیرند؛ گفت: وضعیت فعلی رضایت بخش نیست و باید به این نقطه برسیم که حتی یک معلول بدون مسکن نداشته باشیم.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندارن در آیین افتتاح ۱۳۸ واحد مسکن معلولین استان مازندران که به‌صورت نمادین در روستای شب کلا بخش کلیجانرستاق ساری برگزار شد با عنوان اینکه امیدواریم به برکت این ایام معنوی بتوانیم پایه گذار یک حرکت بزرگ در راستای مسکن مددجویان بهزیستی باشیم، اظهار کرد: توجه به اقشار نیازمند که در محور نگاه حضرت امام (ره) قرار داشت باید لحظه به لحظه در برنامه مدیران و مسئولین با جدیت دنبال شود.

وی افزود: امروز به لطف و عنایت امامین انقلاب و همت مسئولین توجه ویژه‌ای به معلولین و طبقات محروم در روستاها و شهرها شده، هرچند وضعیت فعلی رضایت بخش نیست و باید به این نقطه برسیم که حتی یک معلول بدون مسکن نداشته باشیم.

استاندار مازندارن، با بیان اینکه خانواده‌های فاقد مسکن باید در اولویت نخست اداره کل بهزیستی قرار گیرند؛ خاطرنشان کرد: اولویت بعدی بازسازی مسکن خانواده‌هایی است که مسکن متناسب شأن آنان نیست.

نماینده عالی دولت در استان، ادامه داد: اولویت سوم مددجویانی که تحت پوشش بهزیستی هستند و‌ مسکنی ندارند می‌باشد که بخشی از این اقدام از طریق تسهیلات بلاعوض ۱۵۰ میلیون تومانی و بخشی دیگر از طریق طرح نهضت ملی مسکن می بایست محقق شود.

حسینی‌پور تصریح کرد: آنچه که مورد انتظار ماست باید کسی در بخش مسکن معلولین بهزیستی قرار بگیرد که دغدغه داشته باشد و آشنا به این حوزه باشد و با یک برنامه ریزی مشخص می‌بایست برای حل مشکل مسکن مددجویان بهزیستی براساس یک زمان بندی ۳ ساله حل شود.

وی تاکید کرد: مسکن معلولین مهم‌ترین مشکل پیش رو در بهزیستی استان است و به‌صورت عملیاتی می بایست مسئله مسکن معلولین را حل و فصل نماییم.

استاندار مازندران اعلام کرد: در دهه فجر سال آینده همه شهرستان‌های استان می‌بایست با پروژه‌های بسیار بالا در حوزه مسکن معلولین مشارکت نمایند.

نماینده عالی دولت در استان، اذعان کرد: هیچ پروژه‌ای با اهمیت‌تر از مسکن معلولین و هیچ کاری پر خیر و برکت تر از مسکن معلولین نیست و باید مسکن‌های ارزان قیمت تولید کنیم و در اختیار جوانان قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.