کد خبر : 10372
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
119 views

مدیرعامل گاز مازندران اعلام کرد:

اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر شبکه گاز در مازندران

اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر شبکه گاز در مازندران
مدیرعامل شرکت گاز مازندران اعلام کرد که از ابتدای امسال تا پایان دی ماه بیش از ۴۵۰ کیلومتر شبکه گاز در این استان اجرا شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ قاسم مایلی رستمی درباره آخرین وضع گازرسانی در مازندران گفت: اکنون ۵۹ شهر با ضریب ۹۹.۹ درصد و ۲۵۵۲ روستا با ضریب نفوذ حدود ۹۶.۵ درصد زیر پوشش گاز طبیعی هستند.

وی افزود: به موازات گسترش روزافزون واحدهای صنعتی در این استان، گازرسانی نیز روندی شتابان دارد و سبب تقویت و رونق فعالیت‌های تجاری در این خطه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران تصریح داشت: تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان در سال‌های اخیر با وجود اعمال تحریم‌ها و فشار اقتصادی فراوان نه‌تنها متوقف نشده، بلکه با تلاش و همت بالای مسئولان صنعت گاز کشور این کار با تکیه بر توان و حضور مؤثر شرکت‌های داخلی شتاب بیشتری گرفته است.

مایلی رستمی تأکید کرد: با بررسی حجم شبکه ‌گذاری در سال جدید مشخص می‌شود هر روز بیش از ۱.۵ کیلومتر شبکه‌گذاری در استان مازندران انجام شده که با حجم شبکه‌گذاری تا پایان دی ماه امسال و با در نظر گرفتن مسیر طولانی و پر پیچ و خم روستاهای باقیمانده بیش از ۴۵۰ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان دی ماه بیش از ۱۸ هزار و ۹۸۵ علمک در سطح شهر و روستاها استان مازندران نصب شده است، ادامه داد:  از این تعداد ۴ هزار و ۶۰۸ علمک در شهرها و ۱۴ هزار و ۳۱۷ علمک در روستاها بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران تعداد علمک‌های نصب‌شده در این استان را ۸۵۲ هزار و ۹۵۰ مورد اعلام و اظهار داشت: از تعداد کل علمک‌های نصب‌شده، تعداد ۴۰۰ هزار و ۹۰ مورد در سطح شهرها و ۴۵۲ هزار و ۸۶۰ مورد در سطح روستاها بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.