کد خبر : 10522
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۱۹
116 views

مدیرکل مدیریت بحران مازندران اعلام کرد:

انسداد محورهای کیاسر و هزارجریب بهشهر/عملیات بازگشایی در حال انجام است

انسداد محورهای کیاسر و هزارجریب بهشهر/عملیات بازگشایی در حال انجام است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از مسدود بودن محورهای کیاسر و روستاهای یانه سر و هزارجریب بهشهر به دلیل بارش سنگین برف خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه بارش برف در مازندران از دو روز گذشته آغاز شده است و همچنان ادامه دارد گفت: محور کیاسر که از دیشب به علت بارش شدید برف و کولاک بسته شده بود همچنان بسته است.

وی افزود: برخی جاده‌های روستایی مانند محور‌های روستایی هزارجریب و یانه سر بهشهر نیز به دلیل بارش شدید برف مسدود شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: ماموران راهداری در این مناطق در حال بازگشایی مسیر‌ها هستند و عملیات بازگشایی در حال انجام است.

محمدی با بیان اینکه بیشترین بارش برف در آلاشت و کیاسر به ارتفاع ۴۰ سانتی متر گزارش شده است، افزود: سایر محور‌های کوهستانی مازندران باز، اما برفی و مه آلود هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از رانندگان خواست در صورت نیاز به تردد در محور‌های کوهستانی تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم همراه داشته باشند و از توقف در گردنه‌ها که احتمال ریزش سنگ، رانش کوه و سقوط بهمن وجود دارد، خودداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.