کد خبر : 10551
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
143 views

با حضور استاندار؛

آغاز عملیات اجرایی ۱۳۸۵ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن مازندران

آغاز عملیات اجرایی ۱۳۸۵ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن مازندران
عملیات اجرایی ۱۳۸۵ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن مازندران آغاز شد. ‎


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران درآیین آغاز عملیات اجرایی ۱۳۸۵ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن مازندران که  بصورت وبیناری در فرمانداری بابل برگزار شد، گفت: به دلیل مشکلاتی که در بحث زمین در استان وجود داشت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مازندران به کُندی پیش رفت، اما باید تمامی مسوولان اجرایی با شناسایی املاک مازاد و تامین زمین برای تحقق وعده تولید مسکن دولت مردمی سیزدهم بکوشند، چراکه تحقق این امر جزو اولویت‌های مهم دولت است.

وی تصریح کرد: اکنون ساخت خانه یکی از دغدغه‌های اساسی جوانان استان است که باید فرمانداران باجدیت نسبت به شناسایی اراضی مازاد و ساخت مسکن بکوشند.

حسینی پور یادآور شد: باوجود آنکه در بابل تامین زمین برای ساخت مسکن بسیار سخت بود، اما کلنگ زنی ساخت این واحد‌ها در این دیار انجام شد و از تمام شهرستان‌ها هم می‌خواهم برای تحقق این امر بکوشند.

وی اظهار کرد: دهیاران استان هم پا به پای فرمانداران و بخشداران برای تولید خانه در قالب نهضت ملی مسکن پای کار بیایند و در مناطق شهری هم باید به سمت ساخت شهرک برویم تا تمامی امکانات در این مجتمع‌های مسکونی فراهم شود.

استاندار مازندران گفت: ایجاد شهرک مسکونی گره کور کمبود مسکن در استان را جبران خواهد کرد و باید برای تحقق این امر بخش خصوصی را پای کار بیاوریم.

وی بیان کرد: همچنین به صورت همزمان افتتاح سه هزار و ۱۳۰ واحد مسکونی روستایی استان انجام شد و احیای بافت فرسوده و ساخت خانه جدید در این مناطق باجدیت از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران دنبال شود.

استاندار مازندران گفت: کمبود زمین برای ساخت خانه دلیل اصلی کُندی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری مازندران است.

 

همچنین آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۶۰ واحدی طرح نهضت مسکن ملی کوثر بابل با حضور استاندار مازندران، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، دیوسالار سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران برگزار شد. ‎

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.